قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کرمانشاه:

همه باید قدردان فداکاری‌های شهدا و ایثارگران باشند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه ۸ اردیبهشت با خانواده شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی»، آزاده و جانباز «محمدرضا خندان یاوری» و خانواده شهیدان «یزدان و اکبر ملکشاهی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ - 29April 2023

/ همه باید قدردان فداکاری‌های شهدا و ایثارگران باشندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها سلام رئیس جمهور را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ابلاغ کرد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: شهدا به سعادت ابدی رسیدند و مسئولیت در مقابل این خون‌های پاک سنگین است و همه باید قدردان این فداکاری‌ها باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» در جریان درگیری با اغتشاشگران و آشوبگران در شهرستان صحنه به شهادت رسید.

شهید یزدان ملکشاهی از شهدای دوران دفاع مقدس است و شهید اکبر ملکشاهی آذرماه سال ۱۳۹۴ در سوریه و در درگیری با گروهک تکفیری تروریستی داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز و آزاده «محمدرضا خندان یاوری» از کادر ارتش جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۹ به اسارت رژیم بعثی درآمد و به دلیل شکنجه به مقام جانبازی رسید و پس از بیش از ۱۰ سال به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار