فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

یوم‌الله ۱۳ آبان تجلی اقتدار نظام مقدس اسلامی است

سرهنگ «جنیدی» گفت: همه ما مکلف هستیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم و حمایت همه جانبه خود را از مسلمانان فلسطین و غزه اعلام کنیم.
کد خبر: ۶۲۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 31October 2023

یوم‌الله ۱۳ آبان تجلی اقتدار نظام مقدس اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در یادواره شهدای دانش‌آموز و شهیدان نوجوان جبهه مقاومت که به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسین فهمیده» و هفته بسیج دانش‌آموزی در فرهنگسرای مهر خاتم بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان باید سبک زندگی شهدا را سرلوحه کار زندگی خود قرار دهند و پیام شهدا را در حوزه تحصیل عملیاتی کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و همچنین شهدای حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی طی ۲۳ روز گذشته در غزه، افزود : در حملات وحشیانه رژیم اسرائیل متاسفانه بیش از ۸ هزار نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به شهادت رسیدند که از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر کودک هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه استکبارستیزی در آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان بر حضور گسترده قشرهای مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد:  همه ما مکلف هستیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم و حمایت همه جانبه خود را از مسلمانان فلسطین و غزه اعلام کنیم.

جنیدی در ادامه شهید فهمیده را بهترین الگو برای نوجوانان دانست و بیان داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تکیه به قدرت ایمان، نهراسیدن از قدرت پوشالی دشمنان و حرکت حول محور ولایت به پیروزی دست رسیدند، امروز هم دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌توانند با روحیه انقلابی و اعتقادی دشمنان را در بستر فضای مجازی شکست دهند.

فرمانده سپاه بردسکن با اشاره به تعامل و همدلی آموزش و پرورش با سپاه پاسداران شهرستان، از دانش‌آموزان خواست نسبت به مطالعه وصایای و زندگینامه شهدا اهتمام داشته باشند تا شناخت آن‌ها در مورد شهیدان کامل‌تر شود.

خروش دانش‌آموزان بردسکنی در ۱۳ آبان

«علی‌اکبر چراغیان» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در سخنانی بیان داشت: امروز باید تفکر بسیجی را در بین دانش‌آموزان نهادینه کرد چراکه شهید فهمیده در حالی که سن کمی داشت برای دفاع از این مرزوبوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه باید دشمنان داخلی و خارجی خود را بهتر بشناسیم و فریب ترفندها و حیله‌های آنها را نخوریم، گفت:  دانش‌آموزان بردسکنی همگام با دانش‌آموزان سراسر کشور در کنار قشرهای مختلف مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان ماه به خیابان‌ها خواهند آمد و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین استکبارستیزی را به نمایش خواهند گذاشت.

چراغیان یکی از برنامه‌های حوزه مدیریت آموزش و پرورش بردسکن را توجه به موضوعات تربیتی و پرورشی ذکر کرد و اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی روزانه یک برنامه فرهنگی در مدارس شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای سرود و قرائت وصایای شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

شهرستان بردسکن در دوران دفاع مقدس ۵۴ شهید فرهنگی و دانش‌آموز را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار