امام جمعه اردبیل:

رژیم صهیونیستی کودک کش است

آیت‌الله «عاملی» گفت: رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مرموز و ناشناخته و بمب‌های ضدعمق، کودکان و زنان را بمباران می‌کند سپس شعار شجاعت می‌دهد. این رژیم کودک‌کش است.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 27October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی»  امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل برگزار شد با اشاره به جنایت‌های هولناک رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست تصریح کرد: در   هفته‌ای که گذشت رژیم صهیونیستی به‌طور متوسط در هر شبانه روز ۳۰۰ نفر از مسلمانان بی‌گناه غزه را با وحشی‌گری تمام به شهادت رساند فقط در یک شب ۷۰۰ نفر را شهید کرد معنی واقعی هولوکاست همین است بلکه کشتار امروز فلسطینیان صدها برابر بالاتر از هولوکاست ادعایی است صهیونیست‌ها بعد از جنگ جهانی دوم با ادعای هولوکاست، فلسطین را از اروپایی‌ها برای خودشان وطن گرفتند و اروپایی‌ها برای خلاص شدن از شر آنها به این تقاضا تن دادند اگر هولوکاست چنین اقتضایی دارد پس فلسطینی‌ها از همه بیشتر اولی به این اقتضا هستند. متاسفانه آمریکا و اروپا در جنایات هولناک این بیست روز با تمام توان پشت  رژیم صهیونیستی هستند آنها با حمایت‌های خود  رژیم صهیونیستی را به جنایات بیشتر تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: تا حال بیش از دو هزار کودک جان خود را از دست داده اند و جمع عظیمی از کودکان هنوز زیر آوار هستند. بر این جنایت‌های هولناک و بر عزت تاراج شده مسلمانان چشم مسلمان‌ها گریان و قلب همه مجروح است. ۷۵ سال است که  رژیم صهیونیستی فقط با انسان‌های بی‌گناه و عادی جنگ می‌کند جنگ را از میدان به خانه‌ها برده و انسان‌های عادی را می‌کشد سپس اسم آن را جنگ و دفاع از نفس می‌گذارد ارتش  رژیم صهیونیستی تنها ارتشی است که کارش جنگ با غیرنظامیان و زن و بچه است  رژیم صهیونیستی کودکان و اطفال را می‌کشد سپس اعلام می‌کند ده‌ها مقر حماس را بمباران کردم!

خطیب جمعه اردبیل اضافه کرد: وزیر دفاع  رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مرموز و ناشناخته بمب‌های ضد عمق کودکان و زنان را بمباران می‌کند سپس شعار شجاعت می‌دهد این مرد نظامی در میان نظامیان دنیا ترسوترین و خائن‌ترین فرمانده هست او به جای رزمندگان سراغ کودکان، زنان و بیماران می‌رود آنها را می‌کشد سپس از شجاعت خود تعریف می‌کند او تنها فرماندهی است که فقط قدرت جنگیدن با اطفال را دارد. همین وزیر دفاع با بی‌حیایی می‌گوید هدف ما از بمباران مستمر و متراکم غزه این است که آنها آن قدر ضعیف و متلاشی شوند که ما بدون دردسر بتوانیم به غزه وارد بشویم یعنی کودکان و زنان را می‌کشیم تا به هدف خود برسیم یعنی این را برای خود ارزش نظامی و موجب افتخار می‌داند ارتش  رژیم صهیونیستی ذره‌ای برای خودش سرمایه افتخار و شجاعت ندارد.

آیت‌الله عاملی در وصف خفت و ضعف های ارتش  رژیم صهیونیستی گفت: ارتشی که در عرض یک ساعت ۳۰ فرمانده ارشد او به راحتی اسیر می‌شوند حتی بعضی از آنها در حال خواب اسیر می‌شوند این ارتش نمی‌تواند از شجاعت و افتخار صحبت کند مگر اینکه آمریکا و اروپا از دستش بگیرند تا زمین نخورد و با نفس مصنوعی او را زنده نگه دارند ارتش  رژیم صهیونیستی از ترس بی آبرویی رتبه فرماندهان اسیر شده را اعلام نمی کند من به ارتش  رژیم صهیونیستی می‌گویم شما برای ساز ، آواز و شراب خوب هستید.

وی تصریح کرد:  رژیم صهیونیستی این هفته خودش فیلم یک جنایت وحشتناک از جنایات خود در حق اطفال را منتشر و دنیا را تکان داد فیلم نشان می‌دهد که اطفال و کودکان کنار یک مخزن آب جمع شده‌اند تا بطری‌های خود را با آب پر کنند رژیم صهیونیستی از طریق ماهواره آمریکایی از این اجتماع آگاه و با پهباد به اجتماع کودکان تشنه حمله و بمب آتش‌زا بر سر آنها می‌ریزد عده‌ای از آن کودکان معصوم آتش می گیرند و شهید می‌شوند و عده‌ای در حالی که آتش گرفته اند فرار می‌کنند.

آیت‌الله عاملی  با بیان اینکه  رژیم صهیونیستی مثل داعش می‌خواهد با رعب پیروز شود گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با ایجاد رعب و وحشت فلسطینی‌ها را وادار به هجرت کند حالا دنیا خودش حکم کند  رژیم صهیونیستی شایسته است لقب داعش بگیرد یا حماس؟ و اینکه نتانیاهو می‌گوید حماس داعش فلسطینی‌ها و عرب‌هاست لایق کدام طرف است؟عجیب این است که  رژیم صهیونیستی اطفال را بمباران می‌کند سپس آمریکا و اروپا می‌گویند  رژیم صهیونیستی حق دفاع از نفس دارد! در کره زمین هیچ کس نمی‌پذیرد که قتل اطفال دفاع از نفس است! جز دیوانه‌ها معنی سخن آنها این است که  اطفال برای امنیت اسرائیل خطر دارد.

امام جمعه اردبیل گفت: سفیر یک دروغ دیگری نیز گفته و دروغ از صهیونیست‌ها بعید نیست چون دزد و غاصب پناهگاهی جز دروغ ندارد سفیر گفته که حماس در اساسنامه خود آورده که همه یهودی‌ها را خواهد کشت به این سفیر نادان دروغگو که ما آذری‌ها را سرافکنده کرده می‌گویم حماس با یهودی‌ها کار ندارد بلکه با صهیونیست‌ها کار دارد و شما یهودی نیستید شما تابع دین حضرت موسی(ع) نیستید اگر حضرت موسی(ع) تشریف بیاورد از شما و از جنایات شما تبری می‌کند و اگر مجال پیدا کند انتقام خون هزاران فلسطینی را که در طول ۷۵ سال به دست شما شهید شده‌اند می‌گیرد سفیر خود را به تجاهل می‌زند او حتماً دیده که در کل دنیا در کشورهای مختلف یهودی‌ها علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کردند و از صهیونیست‌ها تبری جستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تبیین کیفیت تعامل مسلمانان و یهودیان ایرانی به عنوان یک مصداق افزود: سفیر اگر نوع تعامل مسلمان‌ها با یهودی‌ها را می‌خواهد بداند حتماً به ایران بیاید و در مجلس شورای اسلامی با نماینده کلیمیان صحبت کند و از نفرت یهودیان ایران نسبت به صهیونیست‌ها باخبر شود به سفیر می‌گویم وقتی تظاهرات عظیم لندن، واشنگتن، آلمان و پاریس را در حمایت از فلسطین که در ۲۰ سال گذشته بی‌نظیر بود مشاهده کردی از خودت و از تفکر نژادپرستی خودت خجالت نکشیدی؟ من بارها گفته ام این سفیر هر وقت دهن باز کند و صحبت کند آبروی  رژیم صهیونیستی را می‌ریزد البته  رژیم صهیونیستی هیچ آبرویی در دنیا ندارد این سفیر بر بی‌آبروی رژیم صهیونیستی  اضافه می‌کند این هفته در کل دنیا مردمان غیر مسلمان در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات  رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها ریختند در اروپا مخصوصاً در لندن یک تظاهرات عظیمی درست شد که می‌گویند در دو دهه گذشته نظیر آن دیده نشده است این تظاهرات اثبات کرد که  رژیم صهیونیستی خود را در برابر جهانیان قرار داده است و این نهایت ذلت، خواری، بی‌آبرویی و ننگ و عار است.

خطیب جمعه اردبیل اظهار داشت: سفیر گفته حماس یک سازمان نسل کشی است، سبحان الله! رتبه اول نسل کشی دنیا به نام  رژیم صهیونیستی ثبت شده و حالا به کسانی که مظلومانه از خاک خود و وطن تاریخی خود دفاع می‌کنند و فقط با نظامیان می‌جنگند به آنها تهمت نسل کشی می‌زنند چرا؟ چون می‌دانند که دنیا این وصف شنیع را به عنوان رتبه اول برای خود آنها ثبت کرده است.

آیت‌الله عاملی  خطاب به سفیر  رژیم صهیونیستی در آذربایجان گفت: به سفیر اسرائیل در آذربایجان می‌گویم تو که از نگاه یکسان به  رژیم صهیونیستی و حماس ناراحت هستی و اصرار داری که حماس به عنوان گروه تروریستی معرفی شود شایسته است توجه کنی که این هفته دبیرکل سازمان ملل در اقدامی بسیار شجاعانه اعلام کرد حمله حماس محصول ظلم‌هایی است که در طول 65 سال به فلسطینی‌ها شده است این موضع‌گیری کمر اسرائیل را شکست لذا وزیر خارجه  رژیم صهیونیستی فوراً از دبیرکل خواست که استعفا دهد.  سفیر یک جمله عجیب دیگری هم گفته که تعجب هیچ مسلمانی و انسان آزاده‌ای از آن تمام نمی‌شود و این کاشف از نهایت خباثت و وقاحت است وی گفته: ما علیه جنگ و مرگ کودکان می‌جنگیم جنگ جهنم است دیدن مرگ کودکان وحشتناک است از سفیر می‌پرسم آیا می‌دانی که تا حال ۲۵۰۰ کودک معصوم را در غزه کشته اید؟ و ۶۰۰ طفل هنوز زیر آوار هستند؟ آیا اعتقاد دارید که آه یک کودک برای نابودی شما کافی است؟ اصلاً آیا معنی آه کودکان را می فهمید؟ آیا فیلم کودکان مجروح و ناقص العضو فلسطینی را دیده‌ای؟ اگر شرف داشتی با دیدن این فیلم‌ها آرزوی مرگ می‌کردی!

وی گفت: سفیر گفته جنگ را حماس شروع کرد تردیدی نداریم که سفیر تجاهل می‌کند آن روز که بن غفیر چندین بار با سگ‌ها به مسجد الاقصی وارد شد و عده‌ای را شهید کرد آن روز که زنان فلسطینی را لخت کرد و سگ‌ها را به جان آنها انداخت و از آنها فیلم گرفت و پخش کرد یک روز به جنین حمله می‌کرد عده‌ای را شهید می‌کرد یک روز به نابلس حمله می‌برد و عده‌ای را می‌کشت یک روز به کرانه غربی وارد می‌شد عده ای را می‌کشت ، آن روز که شهرک نشینان صهیونیست را مسلح کرده به جان فلسطینی‌های بی‌پناه انداختید آن زمان حماس فهمید که فلسطینی‌ها به مرگ تدریجی مبتلی شده اند و به تدریج همه به دست بن غفیر و راست گرایان افراطی کشته خواهند شد آنجا فهمید که باید حدی بر این جنایت‌ها گذاشته شود مطلب بسیار مهم در این باب این است که حق همیشه موید ذاتی دارد.

آیت‌الله عاملی با ارائه تحلیلی دقیق از موضع گیری اخیر دبیر کل سازمان ملل علیه  رژیم صهیونیستی گفت:  این هفته در سازمان ملل اتفاقی افتاد که واقعاً باور کردن آن مشکل است دبیرکل سازمان ملل با شجاعت تمام اعلام کرد که شروع کننده جنگ رژیم صهیونیستی  است و حماس بی جا و بی جهت حمله نکرده است او اعلام کرد 65 سال است اسرائیل حق فلسطینی‌ها را ضایع و آنها را از حق ابتدایی و بدیهی محروم خاک آنها را اشغال اقتصاد آنها را خفه و آنها در به در کرده است این پدیده واقعاً باورنکردنی است چون سران آمریکا و اروپا در انتخاب دبیرکل شناسایی مفصلی انجام می‌دهند تا کسی را انتخاب کنند که در حوادث خطیر جهان ذره‌ای با آنها زاویه پیدا نکند ولی اینجا ۱۸۰ درجه به آنها زاویه پیدا کرد. به حدی که سفیر اسرائیل از شدت ناراحتی کم بود قالب تهی کند و با عصبانیت به دبیرکل اهانت کرد و گفت تو در عالم دیگری زندگی می‌کنی عده‌ای در کشور ما در فضای مجازی ماموریت دارند که  رژیم صهیونیستی را تطهیر و حماس را متهم کنند ولی فرمایش دبیرکل سازمان ملل آب پاکی بر سر آنها بود ما اعتقاد داریم که دبیرکل با این اقدام خود را از یک روسیاهی تاریخی و از یک لعنت بزرگ نجات داد.

وی ادامه داد: من برای سفیر همان حرف را تکرار می‌کنم که در خطبه گذشته گفتم حماس یک میخی است که به بدن  رژیم صهیونیستی فرو رفته، اسرائیل هرچه تقلا کند این میخ بیشتر به بدن  رژیم صهیونیستی فرو خواهد رفت نمونه آن این است که  رژیم صهیونیستی برای انتقام از حماس به بی‌گناهان حمله کرد و بیش از ۸۰۰۰ زن و کودک و مردم غیرنظامی را کشت نتیجه آن بی آبروی وحشتناک و نفرت وحشتناک در دنیا علیه  رژیم صهیونیستی شد به حدی که  رژیم صهیونیستی به طور مدام اتباع خود را از بسیاری از کشورها فرا می‌خواند. سفیر نادان به جامعه جهانی هم اهانت کرده و گفته چرا می‌گویید هر دو طرف کشتار غیرنظامیان را متوقف کنند چرا حماس و ما را یکسان حساب کردید این یک توهین اخلاقی است. این حرف سفیر درست است واقعاً ظلم است  رژیم صهیونیستی در کنار مسلمان‌ها ذکر شود اگر در کنار حیوانات ذکر شود ظلم به حیوانات خواهد بود البته حرف سفیر ناظر به اهانت گالانت وزیر دفاع  رژیم صهیونیستی است که گفته فلسطینی‌ها وحوش بشری هستند بلکه تلمود آنها می‌گوید تمام انسان‌ها حیوان هستند و خداوند آنها را از این جهت انسان آفریده که به ما کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اخیراً وزیر خارجه  رژیم صهیونیستی علت حمله  این رژیم به کلیسای قدیمی مسیحی‌ها در غزه را که عده زیادی از مسلمانان و مسیحیان یونان در آن پناه گرفته بودند را افشاء کرد علت جنایت دقیقاً همان است که سفیر گفته وی خواستار محکومیت صریح و روشن حماس توسط مقر مقدس یعنی واتیکان شد وی بیانیه واتیکان را بیش از حد بی‌طرفانه و فاقد محکومیت واضح حماس دانست در ۱۳ اکتبر پاتریارک‌های مسیحی و رهبران کلیسا در اورشلیم بیانیه مشترک صادر کردند ولی در آن آشکارا حماس را محکوم نکردند آنها در این بیانیه از  رژیم صهیونیستی خواستند از کشتن بی‌گناهان خودداری کند سفیر  رژیم صهیونیستی در واتیکان و وزیر خارجه  رژیم صهیونیستی به شدت از این بیانیه انتقاد کردند واقعاً بی‌حیایی کامل است که  رژیم صهیونیستی مسیحی‌ها را بمباران می‌کند تا او را تایید کنند تایید زیر بمب فاقد هرگونه ارزش است و اگر چیزی را ثابت کند آن بی‌آبرویی و وقاحت  رژیم صهیونیستی است.

وی به روشنگری ابعاد دیگری از یاوه گویی های سفیر رژیم کودک کش در آذربایجان پرداخت و خاطر نشان کرد: این سفیر دروغگو یک دروغ وحشتناک هم گفته آن این است که او می‌گوید آذری‌های زیادی به ما پیام تسلیت فرستادند و به حماس لعنت فرستادند و اعلان حمایت از اسرائیل کردند سفیر می گوید آن قدر از طریق اس‌ام‌اس، ایمیل، واتساپ به من پیام حمایت و تسلیت فرستادند که شگفت زده شدم که ما چقدر در بین آذری‌ها طرفدار داریم من به سفیر می‌گویم اگر یک آذری را تکه تکه کنی زنده زنده او را آتش بزنی به امیرالمومنین(ع) پشت نمی‌کند امیرالمومنین(ع) فرموده:" کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً"(همواره دشمن [سرسختِ] ظالم و يار و مددكار مظلوم باشيد) بلکه به قرآن پشت نمی کند ، قرآن فرموده:"وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ"(و (شما مؤمنان) هرگز نباید با ظالمان همدست و دوست و بدانها دلگرم باشید و گر نه آتش (کیفر آنان) شما را هم خواهد گرفت).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار