امام جمعه موقت سمنان:

عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی غافلگیرانه به سال‌ها ظلم و ستم است

حجت‌الاسلام «قدس‌پور» گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از نیم قرن جنایت‌های زیادی بر جبهه مقاومت روا داشت و عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی غافلگیرانه به سال‌ها ظلم و ستم است.
کد خبر: ۶۲۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 27October 2023

عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی غافلگیرانه به سال‌ها ظلم و ستم است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی قدس‌پور» امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: گزارش‌های مردمی زیادی در زمینه انتصاب‌ها و به کارگیری نیرو در دستگاه‌های اجرایی سمنان براساس رابطه به جای ضابطه وجود دارد که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی با اهتمام ویژه این تخلفات را شناسایی و برخورد کنند.

حجت‌الاسلام قدس‌پور بیان کرد: دستگاه‌ قضا با اهتمام پیگیر احقاق حق و حقوق معدنچیان و حادثه تلخ معدن طزره دامغان است و نباید اقدام‌های رسانه‌ای به گونه‌ای باشد که حقی از معدنچیان یا مدیران تضییع شود.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: بدون شک قصور مدیران بررسی و در صورت تایید، برخورد جدی می‌شود.

حجت‌الاسلام قدس‌پور در بخش دیگری تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی جنگ غافلگیرانه‌ای بود و در معادله‌های رژیم صهیونیستی نمی‌گنجید.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از نیم قرن جنایت‌های زیادی بر جبهه مقاومت روا داشت و عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی غافلگیرانه به سال‌ها ظلم و ستم است.

امام جمعه موقت سمنان گفت: رژیم اشغالگر قدس طی ۱۲ سال گذشته ۲۵۱ کشته در جنگ با جبهه مقاومت داشته است، اما در عملیات طوفان‌الاقصی در یک شبانه‌روز بیش از یکهزار جنایتکار این رژیم نابود شد.

حجت‌الاسلام قدس‌پور با بیان این که حمایت از جبهه مقاومت مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است. افزود: رژیم صهیونیستی به شکست رسانه‌ای دچار شده و اینکه موثران فضای مجازی در جهان از جبهه مقاومت دفاع می‌کنند، نشان از شکست رسانه‌ای این رژیم جنایتکار و کودک‌کش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها