نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

باید خروجی دانشگاه‌های ما نیرو‌های متخصص، مؤمن و متدین باشد

حجت الاسلام «غفوری» گفت: بحمدالله نگاه مجموعه کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی به مقوله سلامت نگاهی انسانی است و باید خروجی دانشگاه علوم پزشکی ما نیرو‌های متخصص، مؤمن و متدین باشد.
کد خبر: ۶۲۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 25October 2023

اید خروجی دانشگاه های ما نیروهای متخصص، مؤمن و متدین باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب غفوری»  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار و گفتگو با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت و ادای احترام به کادر درمان و همه کسانی که به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، جان خود را کف دست گرفته و برای سلامتی جامعه ایثار کردند، اظهار داشت: از خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای خانواده‌های محترم آنان عزت دنیا و آخرت را آرزو می‌کنم.

وی افزود: عرصه سلامت یکی از حیاتی ترین عرصه‌ها برای هر جامعه‌ای می‌باشد و نیاز دارد با تلاش مضاعف کاستی‌ها را برطرف کرده و به سمت پیشرفت برویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: انشالله مجموع این تلاش‌ها نوید آینده روشنی را برای بهداشت و درمان استان کرمانشاه می‌دهد.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: بحمدالله نگاه مجموعه کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی به مقوله سلامت نگاهی انسانی است و باید خروجی دانشگاه علوم پزشکی ما نیروهای متخصص، مؤمن و متدین باشد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار