دیدار فرمانده یگان ویژه آذربایجان‌شرقی با فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش

فرمانده یگان ویژه آذربایجان‌شرقی با فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۲۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 25October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم «محمد مسرور» فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی با حضور در ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده این ستاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سردار مسرور» در این دیدار اظهار داشت: اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح راه را بر هر گونه فتنه‌انگیری دشمنان بسته است و به فضل الهی و با هوشیاری ملت‌های مسلمان شاهد افول و ریشه‌کن شدن استکبار جهانی خواهیم بود.

در ادامه امیر «عظیمی» نیز با بیان اینکه فرماندهی انتظامی با همکاری و حمایت مردم توانسته است دسیسه و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند، بیان داشت: امنیت پایدار امروز کشور در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان جان بر کف نظامی و انتظامی است که برای صیانت از امنیت عمومی و ارتقای آسایش و آرامش مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: بصیرت از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین نیازهای یک کشور در برابر جنگ نرم و هیاهوی تبلیغاتی دشمن است و جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های سلحشورانه کارکنان فراجا همگام با سایر نیروهای مسلح صلابت و اقتدار ایران اسلامی را به همراه داشته است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش تاکید کرد: دشمن سعی دارد با انواع ترفندها این مرزوبوم را ناامن جلوه دهد؛ ولی نیروهای مسلح در کنار مردم اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه‍‌ای به امنیت جمهوری اسلامی وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار