​​​​​​رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل:

قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده است

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: قرآن مکتب تربیتی برای استحکام و تقویت بنای خانواده و تربیت دینی فرزندان است.
کد خبر: ۶۲۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 25October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر غلامی» روز گذشته (سه‌شنبه) در مراسم جشن ختم قرآن در خانه قرآن و عترت آل طه روستای انزاب اردبیل در سخنانی، اظهار داشت: قرآن کتاب قانون زندگی ما انسانهاست و باید در همه حال پیرو و سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: جلسات و مراسم قرآنی فرصت مناسبی است که از وقت و زما خود بهتر بهره برده و در ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد جامعه بویژه مادران در راستای تربیت دینی فرزندان تلاش کنیم.

غلامی به نقش تعالیم قرآنی در تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: والدین، علاوه بر ترویج ارزش ها به صورت عملی، باید با تمسک به آیات الهی به صورت زبانی و گفتاری هم، به این کار مبادرت ورزند.

وی افزود: از منظرقرآن کریم، محیط خانواده به عنوان اساسی ترین ومهم ترین محیط تربیتی قلمداد می شود که والدین نقش بسیار مؤثری در این زمینه ایفا می کنند. ازاین رو، توصیه های قرآن به خانواده در تمامی مراحل زندگی عامل مهمی در سعادت و سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی است و باید در ترویج تعالیم قرآنی  جدیت داشته باشیم.

در این مراسم که با حضور کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، روحانی مستقر، دهیار و شورای اسلامی روستای انزاب برگزار شد، از ۲۹ بانوی قرآنی که طی سالیان متمادی در کلاس های آموز قرآن حضور داشته اند توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با اهدای قرآن و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار