فرمانده مرزبانی فراجا:

مرزداری و مرزبانی از حریم ایران اسلامی دارای فضیلت است

سردار گودرزی گفت: مرزداری و مرزبانی از حریم ایران اسلامی دارای فضیلت بالایی است، لذا باید قدر دانست و از آن به نحو احسن بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۶۲۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ - 24October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور امروز با حضور در جمع صمیمی کارکنان هنگ مرزی اترک از نزدیک با کارکنان این فرماندهی دیدار وگفتگو کرد.

سردار گودرزی اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور، جهاد تبیین می‌تواند آگاهی بخش افکار عمومی و خنثی کننده توطئه دشمنان در خدشه دار کردن وجهه جمهوری اسلامی ایران و مسئولین دلسوز کشور باشد و عمل به این مهم را به مصداق فرمایش گوهرباررهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده اند: امروز جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است ضروری و واجب دانست.

وی با احادیثی به جایگاه مقدس مرزبان در دین مبین اسلام پرداختند و مرزبانان را جزو مقربین درگاه حق تعالی در روز قیامت دانسته و امنیت و آرامش حاضر در کشور را مدیون شب زنده داری و از خودگذشتگی کارکنان زحمت کش مرزبانی برشمرده و ابراز امیدواری کرد که دعای خیر مقام معظم رهبری در همه حال پشت و پناه مرزبانان بی ادعای کشور است که بدون کوچکترین چشمداشتی و خالصانه و با تواضع کامل از مرز‌های حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی مراقبت و صیانت می‌نمایند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مرزبانان، که توانسته‌اند موفقیت‌های خوبی را در عرصه حراست از مرز در این خطه ازسرحدات کسب کنند خاطرنشان کرد: مرزداری و مرزبانی از حریم ایران اسلامی دارای فضیلت بالایی است لذا باید قدر دانست و از آن به نحو احسن بهره‌برداری کرد.

این مسئول با تأکید بر لزوم تلاش برای خدمت در جهت بالا بردن سطح روحیه و رفاه کارکنان گفت: این دوران به مثابه موهبت و فرصتی الهی است که باید قدر آن را دانست و با ارائه خدمتی صادقانه به نظام و مردم، رضایت خداوند متعال را کسب کرد.

سردار فرماندهی مرزبانی فراجا خطاب به کارکنان وظیفه، دوران دوری از خانواده و خدمت سربازی را نیز آغاز یک تحول معنوی دانست و افزود: مهم‌ترین موضوعی که کارکنان باید در مناطق مرزی به آن توجه کنند، تقویت اراده، خودباوری و مسئولیت‌پذیری است تا بتوانند فرد مفیدی برای کشور و خانواده خود باشند.

در ابتدای این نشست سرهنگ «احمد رضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان ضمن خوش آمدگویی به حضور سردارفرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در محفل سربازی هنگ مرزی اترک، ارادت خاصه تمامی کارکنان مرزبانی استان را نسبت به حضور گرم و صمیمی سردار گودرزی اعلام کرد.

مرزداري و مرزباني از حريم ايران اسلامي داراي فضيلت است

مرزداري و مرزباني از حريم ايران اسلامي داراي فضيلت است

انتهای پیام / حامد بادله

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار