فرماندار آزادشهر:

خیرین در کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند نقش آفرینی ویژه داشته باشند

کریمی گفت: خیرین در عرصه‌های مختلف به ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند نقش آفرینی ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 24October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «سید جواد کریمی» فرماندار شهرستان آزادشهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه سید امیرعلی طباطبایی در روستای کاشیدار اظهار داشت: اعتقاد ما این است که باید از ظرفیت خیرین و گروه‌های اجتماعی بیش از پیش استفاده کرد و برای پیشبرد اهداف دولت در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی، آموزشی می‌توان با اتکاء به توان تشکل‌های مردمی اقدامات خوب و ماندگاری را رقم زد و خیرین در عرصه‌های مختلف به ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند نقش آفرینی ویژه داشته باشند.

فرماندار آزادشهر گفت: دولت سیزدهم از ابتدا نگاه ویژه‌ای به حوزه مردمی‌سازی حکمرانی داشت و در این زمینه در سطح  شهرستان هم شاهد همین رویکرد بوده‌ایم.

کریمی نیز با اشاره به کار خداپسندانه‌ی خیر نیک اندیش این نکته را متذکر شد: حق تمام فرزندان این مرز و بوم است که از امکانات آموزشی مناسب برخوردار باشند که با همراهی خیرین عزیز با نظام آموزشی کشور، این مهم رقم خواهد خورد.

فرماندار آزادشهر در پایان از خیر مدرسه ساز حاج سید حسن طباطبایی رفیعی و سایر دست اندرکاران بابت ساخت این مدرسه در روستای کاشیدار تقدیر و تشکر کرد.

کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئولین در رشد آموزش و پرورش در شهرستان آزادشهر، اشاره کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از لحاظ سطح آموزش در مدارس کمی و کاستی وجود نداشته باشد و همکاران عزیز که در مناطق روستایی در حال خدمت هستند باید این نکته را مد نظر قرار دهند که با دقت بیشتری کار خود را پیش ببرند.

این دبستان شش کلاسه به صورت مشارکتی و با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد ریال در مساحت ۵۴۰ مترمربع در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ کلنگ زنی شده بود، با حضور خیر نیک اندیش آقای طباطبایی رفیعی و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

دولت سیزدهم نگاه ویژه به مردمی سازی حکمرانی دارد

دولت سیزدهم نگاه ویژه به مردمی سازی حکمرانی دارد

انتهای پیام / حامد بادله

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار