در نشست هم‌اندیشی با کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عنوان شد؛

امیر سهرابی: تکمیل ۵ موزه دفاع مقدس در دهه فجر امسال/ محتوای موزه‌های دفاع مقدس باید موجب تقویت غرور ملی شوند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: طراحی محتوایی مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس باید به‌گونه‌ای باشند که غرور ملی را در نسل جوان تقویت کند که در این زمینه نیازمند اندیشه و نوآوری هستیم.
کد خبر: ۶۲۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 17October 2023

حماسه‌های رزمندگان را در مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به نمایش بگذاریم/ تکمیل ۵ مرکز فرهنگی تا دهه مبارک فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم و بی‌گناه غزه، پیروزی جبهه مقاومت را نزدیک دانست و اظهار داشت: عملیات «طوفان‌الاقصی» که توسط مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، ضربه سنگینی به این رژیم وارد کرد؛ ضربه‌ای که غیر قابل ترمیم است.

امیر سهرابی تکمیل و تجهیز مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس را اولویت اول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ۲۴ استان تکمیل و فعال شده است؛ ان‌شاءالله پنج مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز تا دهه مبارک فجر امسال تکمیل خواهد شد.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران را بزرگترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کشور دانست و تصریح کرد: طراحی محتوایی مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس باید به‌گونه‌ای باشد که غرور ملی را در نسل جوان تقویت کند که در این زمینه نیازمند اندیشه و نوآوری هستیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس و تولید محتوا در فضای مجازی را از دیگر اولویت‌های این بنیاد دانست و بیان کرد: امروز فضای مجازی به‌عنوان یک ابزار رسانه‌ای در جامعه کاربرد دارد و برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فرصتی برای اشتراک‌گذاری تولیدات حوزه دفاع مقدس و نشر و ترویج ارزش‌های این فرهنگ ناب است. 

وی با اشاره حضور گردشگران در استان مازندران، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان مازندران را فرصتی مناسب و ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: نقش مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود؛ لذا این نقش، ستودنی و ارزشمند است ازاین‌رو این حماسه‌ها و رشادت‌ها باید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود. 

امیر سهرابی در پایان خاطرنشان کرد: لازمه کار فرهنگی موفق، همفکری و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌هاست و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران باید برای پیشبرد و اعتلای انقلاب اسلامی و نظام مجاهدت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار