پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

«طوفان‌الاقصی» ساختار پوشالی اسرائیل را آشکار کرد

سرهنگ «برزگر» گفت: عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، ساختار پوشالی و کذایی رژیم غاصب اسرائیل را برای همگان آشکار کرد.
کد خبر: ۶۲۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 14October 2023

سرهنگ «عباس برزگر» پیشکسوت دوران دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: عملیات پر افتخار طوفان الاقصی به عنوان بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی در ۸۰ سال گذشته است که نشان داد این رژیم اشغالگر ساختاری ضعیف و شکننده دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به اتفاق برخی کشورهای استعمارگر و ظالم از هیچ کمکی در حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل دریغ نکردند و قطعا ملت‌های آزاده مسلمان در جهان حمایت‌های ظالمانه آنان را فراموش نخواهند کرد.

پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد چگونه جوانان یک کشور با تکیه بر داشته ها و ظرفیت‌های خود توانسته اند به دانش نظامی و ادوات جنگی روز دست پیدا کنند و بدون کمک هیچ کشوری، ضربه مهلکی بر پیکر کشور افسانه‌ای اسراییل بزنند.

وی با تاکید بر مسایل حفاظتی و حفاظت گفتار در سازمان های نظامی و انتظامی عنوان کرد: اسرائیل با سازمان عریض و طویل امنیتی به نام موصاد و همچنین حمایت های همه جانبه کشورهای بزرگ دنیا در جهت رصد اطلاعاتی و کمک به این رژیم خبیث، نتوانست در برابر حماس مقاومت کنند و با حمله غافلگیرانه به سختی شکست اطلاعاتی خوردند.

سرهنگ برزگر نشان کرد: عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی پاسخی به رژیم صهیونیستی بود که همواره آغازگر جنگ، کودک کشی و تجاوز ها بوده است اما جوانان شجاع فلسطینی توانستند در این عملیات پاسخ و ضرب شست محکمی به پیکره بی‌اساس اسرائیل وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها