فرمانده سپاه نینوا:

صمیمیت و وحدت مثال‌زدنی بین نیروهای مسلح برقرار است

«ملک‌شاهکوهی» گفت: بین نیرو‌های مسلح استان گلستان انسجام و وحدتی وجود دارد که مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۶۲۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ - 08October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز (یکشنبه) به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «ایمانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولین سپاه به‌مناسبت هفته فراجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار «محمدسعید فاضل دادگر» فرمانده انتظامی گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار ملک‌شاهکوهی در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: مردم عزیز ولی‌نعمت ما هستند و این انقلاب با صبوری و همراهی مردم سرپا مانده است.

وی با بیان اینکه بین نیروهای مسلح استان انسجام و وحدتی وجود دارد که مثال‌زدنی است، گفت: این همدلی توأم با همکاری و تعامل همه جانبه چه در سطح نیروها و چه در سطح فرماندهان برقرار است و یکی از ثمرات آن تأمین امنیت پایدار برای شهروندان در سراسر استان گلستان است. 

فرمانده سپاه نینوا اضافه کرد: چیزی که در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است، بحث انتخابات پایان سال است و باید با جهاد تبیین برای حضور حداکثری تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه نینوا در ستاد فرماندهی فراجا استان اظهار داشت: اگر اخلاص، توکل و استقامت داشته باشیم، قطعاً محصولش پیروزی است.

سردار دادگر تصریح کرد: آنچه باعث موفقیت در کارهای ما شده است، اخلاص نیروهای ماست که با روحیه بالا پای کار امنیت ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صبر و حوصله‌ای که فراجا و سپاه در کنار یکدیگر در اغتشاشات داشتند، توانست بینی دشمنان ملت ایران را به خاک بمالد.

صمیمیت و وحدت مثال زدنی بین نیروهای مسلح گلستان برقرار است

صمیمیت و وحدت مثال زدنی بین نیروهای مسلح گلستان برقرار است

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار