نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

نقش مردم در تولید امنیت، بسیار مهم و سازنده است

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» نقش مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌ها را در تولید امنیت، بسیار مهم و سازنده دانست و گفت: همه دستگاه‌های مسئول و خود مردم باید در تولید امنیت با عزیزان خود در نیروی انتظامی همکاری داشته و به خوبی ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۶۲۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ - 07October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلیمن «محمد عبادی‌زاده» در مراسم صبحگاه عمومی و مشترک نیروهای مسلح، اظهار داشت: امروز امنیت که اصلی ترین مأموریت نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح است بار دیگر دچار تحولات جدید شده ،در گذشته امنیت به تهدید‌های خارجی اختصاص داشت؛ اما امروز امنیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، روانی و حوزه محیطزیست و بسیاری دیگر در مفهوم امنیت دخیل هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی به تنهایی نمی‌توانند همه ابعاد امنیت را برقرار کنند، افزود: همه دستگاه‌های مسئول و خود مردم باید در تولید امنیت با عزیزان خود در نیروی انتظامی همکاری داشته و به خوبی ایفای نقش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اظهار داشت: دشمن با حوزه‌‎های رسانه‌ای و با تبلیغات مسموم خود همواره درصدد برهم زدن امنیت روانی جامعه است، ما امروز امنیت داریم اما از عنصر امنیت روانی هرگز نباید غافل شویم.

امام جمعه مردم بندرعباس خاطر نشان کرد: مسئله امنیت یک محصول و تولید جمعی است که نقش مردم در تولید امنیت بسیار مهم و سازنده است و مردم عزیز ما باید بدانند که دشمنان هر حرکت مسمومی که امنیت مردم را نشانه بگیرند باید به خوبی بشناسند و خنثی کنند و فضا را دگرگون کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خودم از عزیزان انتظامی و دلاور مردان عزیز که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند اعلام کنم و به این عزیزان درود می فرستم و برای همه حافظان نظم و امنیت در همه حوزه ها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها