در راستای توطئه علیه فراجا صورت گرفت؛

عملیات تخیلی گروه‌های ساختگی در تهران!

رسانه‌های معاند با انتشار فیلمی تدوین‌شده، مدعی انفجار در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شدند!
کد خبر: ۶۲۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 06October 2023

عملیات تخیلی گروه‌های ساختگی در تهران!به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، همزمان با فرارسیدن هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌های معاند با انتشار فیلمی تدوین‌شده، مدعی انفجار در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شدند. این درحالی است که در فیلم منتشرشده که ساختگی بودن آن به‌راحتی قابل تشخیص است، هیچ‌گونه نشانه‌ای از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در آن وجود ندارد.

در همین راستا، یکی از رسانه‌های معتبر شب گذشته (پنج‌شنبه) ضمن تکذیب صحت این فیلم منتشرشده، اعلام کرد که هم‌اکنون ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در امنیت کامل است و هیچ‌گونه مشکلی در اطراف این ستاد وجود ندارد.

معاندین درحالی این انفجار‌ها را اقدامی از سوی گرو‌هایی مرتبط با آن‌ها عنوان کردند که با داشتن کارنامه سیاه ترور هزاران نفر از مردم ایران طی چهار دهه گذشته، نه‌تنها در ایران طرفدار ندارند؛ بلکه از نفرت بسیار بالایی در میان مردم کشورمان برخوردارند.

معاندین علی‌رغم این‌که سعی می‌کنند خود را در میان مردم ایران دارای محبوبیت نشان دهند، تلاش می‌کنند تا خود را صاحب گروه‌های عملیاتی و ترور در ایران نیز معرفی کنند؛ این درحالی است که دیگر دهه ۶۰ گذشته و همه آن‌ها و سران‌شان به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند.

سناریوی دروغینی که معاندین اجرا کردند، تکرار آن چیزی بود که در جریان اغتشاشات سال گذشته، در فضای مجازی رقم خورد؛ یعنی بیانیه‌های تخیلی از سوی گروه‌هایی تحت عنوان «جوانان محلات» منتشر می‌شد و مردم را به حضور در اغتشاش دعوت می‌کرد، درحالی که این گروه‌ها اصلاً وجود واقعی نداشتند.

رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران همچنین در واکنش به این دروغ مضحک معاندین، اعلام کرده‌اند که هفته فراجا از سیزدهم مهر آغاز شده است و چنین شیطنت‌هایی از رسانه‌های معاند و دشمنان جمهوری اسلامی انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها