پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به‌مناسبت هفته فراجا

سرهنگ «کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به ‌مناسبت هفته فراجا پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 05October 2023

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار گلستان به‌مناسبت هفته فراجا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در پیامی آغاز هفته فراجا را به مردم و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی استان گلستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده است.

هفته نیروی انتظامی، فرصت شایسته و مناسبی برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه و قدرشناسی از زحمات کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می‌نمایند.

کارکنان خدوم و زحمتکش با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

اینجانب هفته انتظامی را به حافظان نظم و امنیت کشور و استان تبریک گفته و مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات خالصانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان و مجموعه خدوم و زحمتکش فراجا ابراز می‌نمایم و برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه، موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار