فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

«غیرت» آتش‌نشانان، مجاهدت آن‌ها را جاودانه کرده است

امیر «معصومی» گفت: آتش‌‌نشانان برای نجات جان انسان‌ها با ازجان‌گذشتگی و غیرت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و وجود این عشق و ارادت باعث شده است تا نتیجه کار آن‌ها جاودان و ماندگار شود.
کد خبر: ۶۲۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ - 30September 2023

«غیرت» آتش‌نشانان، مجاهدت آن‌ها را جاودانه کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در آیین پاسداشت روز آتش‌نشان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام به‌ویژه شهدای آتش‌‌نشان، اظهار داشت: آتش‌‌نشانان افراد مخلص و بی‌‌ریایی هستند که برای خدمت به مردم، خود را به آب و آتش می‌زنند و بدون هیچ چشم‌داشتی در سخت‌‌ترین لحظات زندگی افراد، همچون کوه از آنان پشتیبانی می‌کنند تا طعم شیرین پشتوانه را با جان و دل احساس کنند.

وی افزود: آتش‌‌نشانان، افراد خستگی‌ناپذیری هستند که با گذراندن شرایط سخت وارد این عرصه شده‌ و برای عکس‌العمل‌های سریع و به موقع در مواقع بحرانی آموزش دیده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان اذعان داشت: روز آتش‌نشانی، روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار و فرشته‌‌های نجاتی است که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد، تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

معصومی با بیان اینکه ارکان معجزه و هنر با شغل آتش‌‌نشانی آمیخته شده است، ابراز داشت: آتش‌‌نشانی عشقی است که روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را در افراد متبلور می‌سازد و به همین دلیل هر آتش‌‌نشان را می‌توان مدافعان ایمنی دانست که در نقطه‌به‌نقطه این شهر در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: امروز مجاهدین واقعی آتش‌نشانانی هستند که به این مردم و جامعه خدمت می‌کنند و کارآمدی دین را به اثبات می‌رسانند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام گفت: روز آتش‌نشان، روز تجلیل از ایثارگری‌های انسان ج‌های پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند.

معصومی در پایان ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم، آمادگی کامل مجموعه آتش‌نشانی منطقه را برای مقابله با بلایای طبیعی و غیرطبیعی، گفت: ساکنین شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با مشاهده خودروهای آتش‌نشانی و مردان پرتلاش همیشه درصحنه، احساس قوت قلب و آرامش خیال می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار