معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

امنیت امروز کشور مرهون فداکاری شهداست/ ولایت‌مداری مهم‌ترین دغدغه شهدا بود

امیر سرتیپ «فلاح» با اشاره به اینکه مهم‌ترین ثمره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا برای کشور، امنیت امروز جامعه است، گفت: یکی از بزر‌گ‌ترین دغدغه‌های شهدای والامقام، ولایت‌مداری است.
کد خبر: ۶۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 27September 2023

امنیت امروز کشور، مرهون فداکاری‌های بی‌نظیر شهدای والامقام است/ ولایت‌مداری، مهم‌ترین دغدغه شهدا بوده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای منطقه ۸ تهران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی نزاجا برگزار شد، با بیان این که شهدا و جانبازان، وظیفه سنگین حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به خوبی انجام دادند، اظهار داشت: آن‌ها با فداکاری بی‌نظیر خود در آزمون ولایتمداری نمره کامل را گرفتند و در راه دفاع از ارزش‌های مهم انقلاب، توانستند دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام سازند.

امیر سرتیپ فلاح افزود: امروز کشور به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، از توفیقات زیادی بهره‌مند شده که مهم‌ترین آن، امنیت امروز کشور است که ثمره تلاش‌های بی‌شائبه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت و نقش شهدا در پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: در دویست سال گذشته و هر زمان که جنگی رخ داده، بیگانگان توانسته‌اند تکه‌ای از خاک کشورمان را جدا کنند، ولی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با وجود توطئه‌های بسیار دشمنان و جنگ تحمیلی، حتی ذره‌ای از خاک کشور با فداکاری بی‌حد و حصر رزمندگان ولایتمدار آن زمان جدا نشد.

امیر سرتیپ فلاح با بیان این که آحاد جامعه، وظیفه ادامه دادن و حرکت در راه شهدا را دارند، تصریح کرد: یکی از بزر‌گ‌ترین دغدغه‌های شهدای والامقام برای جامعه، ولایت‌مداری بوده است و امروز نیز همه ما وظیفه داریم با اطاعت از فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، مانع آسیب دشمنان به کشور شویم.

وی تاکید کرد: دشمنان پس از ناامیدی از جنگ نظامی، روی به جنگ ترکیبی علیه ملت آورده‌اند و تلاش دارند اهداف خود را از این طریق پیگیری کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش سرکشی به خانواده معظم شهدا و جانبازان را از مطالبه‌های مهم فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم با عمل به این فرمایشات، مقدار کمی از بزرگی کار شهدا و جانبازان در عرصه‌های نبرد را جبران کنیم و همچنین نگذاریم دشمنان روایت نادرست از این جنگ را منعکس کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار