عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز:

ملت ایران بر همه دشمنان خود غلبه می‌کند/ برخی درصدد تغییر ساختار‌های صحیح کشور هستند

امینی گفت: امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی که ۴۴ سال است برافراشته است به صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسد و ملت ایران بتواند بر همه دشمنان داخلی و خارجی خود غلبه کنند.
کد خبر: ۶۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 27September 2023

ملت ایران بر همه دشمنان خود غلبه می‌کند/ برخی درصدد تغییر ساختار‌های صحیح کشور هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا امینی» عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز در مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس عضو کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار داشت: بنده توفیق داشتم که در ابتدای انقلاب اسلامی در محضر شهید چمران در جنگ‌های نامنظم شرکت کنم و بعد هم در برهه‌های مختلف دفاع مقدس هم حضور داشتم.

امینی افزود: این انقلاب همواره در برهه‌های مختلف مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفته است، اما اکنون شاهد هستیم برخی در داخل کشور درصدد هستند ساختار‌های صحیح نظام را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در دیدار‌هایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان داشته‌اند تاکید داشته‌اند که سعی کنید قوانین مجلس را لایحه محور مصوب کنید. اما بعضاً شاهدیم که در قوه مقننه علاقه‌ای وجود دارد که مجلس را طرح محور پیش برود.

امینی بیان کرد: کانون وکلای دادگستری شبانه روز درگیر مسائلی بوده است که توسط عده‌ای در داخل کشور ایجاد شده است، وضعیت به گونه‌ای است که وکلا را جز کسب و کارهای رایج می دانند.

وی افزود: امیدواریم کسانی که آگاهانه به کشور خیانت می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند خداوند ریشه شان را بخشکاند، شایسته نیست که ما بعد از این همه فداکاری و ایثاری که صورت گرفته است کشورمان را بحران دیده شاهد باشیم.

امینی گفت: امیدواریم این پرچم که ۴۴ سال است برافراشته شده است به صاحب اصلی خود یعنی آقا امام زمان (عج) برسد و ملت ایران بتواند بر همه دشمنان داخلی و خارجی خود غلبه کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها