خلبان هشت سال دفاع مقدس:

دشمن تصور نمی‌کرد ارتش ایران توان جنگیدن داشته باشد

امیر «رمضانی» با بیان اینکه در دفاع مقدس ارتش نیز با مشکلات زیادی مواجه بود، گفت: دشمن تصور نمی‌کرد با حمایت رهبر کبیر انقلاب ارتش بتواند دفاع موفقی از کشور داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از زنجان، امیر خلبان «رضا رمضانی» رزمنده هشت سال دفاع مقدس امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این دوران شرایط خاصی بود و با مدیریت رهبری از آن ایام با موفقیت گذر کردیم.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی در زمانی به ایران تحمیل شد که این کشور به تازگی یک انقلاب را تجربه کرده بود، گفت: علاوه بر مشکلات خارجی ایران در آن ایام در داخل نیز با چالش مواجه بود.

وی با بیان اینکه در ان ایام ارتش نیز با مشکلات زیادی مواجه بود، بیان کرد: دشمن تصور نمی‌کرد با حمایت رهبر کبیر انقلاب ارتش بتواند دفاع موفقی از کشور داشته باشند.

رمضانی با اشاره به نقش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: خلبان‌های نیروی هوایی با حس وطن‌دوستی برای دفاع از ایران در عرصه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام «محرم‌علی شیرمحمدی» مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه یادگاران دفاع مقدس را مایه برکت و مایه رحمت هستند، گفت: امروز ما باید خودمان را در جنگ ببینیم، صدام زمانه را بشناسیم.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با تأکید بر اینکه شناخت ولی امر زمان یکی از وظایف اصلی جامعه اسلامی است گفت: در این برهه زمان باید نعمت حضور ولایت فقیه را قدر بدانیم و از ایشان اطاعت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها