در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: اکران مردمی ۵ فیلم فاخر دفاع مقدس در مشهد

«اسکافی» از اکران مردمی پنج فیلم فاخر دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در سینما هویزه مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 25September 2023

مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: اکران مردمی ۵ فیلم فاخر دفاع مقدس در مشهد«مرتضی اسکافی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: دفاع مقدس مقطع نورانی تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است که هویت از دست رفته مردم ایران اسلامی را به‌واسطه بی‌تدبیری شاهان، به آن‌ها برگرداند.

وی افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک رسالت همگانی است که آحاد جامعه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: زبان هنر و هنر هفتم یکی از بهترین ابزار برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه به خصوص در بین جوانان است.

اسکافی خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس، طرح هشت در هشت با هدف اکران فیلم‌های سینمایی فاخر با موضوع دفاع مقدس که توسط کارگردانان خراسانی و مشهدی تولید شده با همکاری انجمن تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی اکران می‌شود

وی بیان داشت: این فیلم‌ها شامل «به کبودی یاس»، «مردی شبیه باران»، «جنگ نفتکش‌ها»، «شماره ۱۰» و «تابستان طولانی» است که به ترتیب از سه‌شنبه چهارم مهر تا شنبه هشتم مهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران می‌شود.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری و کارگرانی حمید زرگر با حضور مسئولین استانی رونمایی و اکران مردمی می‌شود.

اسکافی در پایان گفت: اکران‌ها به صورت رایگان و برای عمومی آزاد خواهد بود. پردیس سینمایی هویزه مشهد واقع در چهارراه دکترا از سه‌شنبه چهارم مهر تا شنبه هشتم مهر ساعت ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار