به مناسبت هفته دفاع مقدس انحام گرفت؛

برگزاری اردوی دانش آموزان شاهد و ایثارگر خوزستان در دزفول

به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس اردوی دانش آموزی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر ممتاز در مقطع راهنمایی و دبیرستان با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان شهرهای مختلف به مدت ۳ روز در اردوگاه شهید رجایی آموزش پرورش دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 23September 2023

برگزاری اردوی دانش آموزان شاهد و ایثارگر خوزستان در دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس اردوی دانش آموزی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر ممتاز در مقطع راهنمایی و دبیرستان با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان از شهرستان‌های شوشتر، اندیمشک، دزفول، اهواز، رامشیر و شوش به مدت ۳ روز در اردوگاه شهید رجایی آموزش پرورش دزفول برگزار شد.

 در این اردو برنامه‌های متنوع تربیتی، ورزشی و آموزشی برای دانش آموزان انجام شد. بازدید موزه مردم شناسی، زیارت حرم حضرت سبزقبا، شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر در حرم سبزقبا، استخر شنا و همچنین برگزاری جُنگ شادی از ویژه برنامه‌های این اردو بود که با استقبال دانش آموزان مواجه شد.

این اردو به همت آموزش و پرورش شهرستان دزفول و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نخستین بار برای فرزندان شاهد و ایثارگر استان برگزار و مسابقات تفریحی، سرود و تردستی نیز انجام شد که در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار