فرماندار هرسین:

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از ضروریات امروز جامعه است

«ایتوندی» گفت: تبیین مفاهیم عمیق و دستاورد‌های دفاع مقدس برای نسل‌ جدید از ضروریات امروز جامعه است که باید به صورت گسترده به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 20September 2023

فرماندار هرسین: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از ضروریات امروز جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ابوطالب ایتوندی» فرماندار شهرستان هرسین امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طی سخنانی اظهار داشت: این هفته، فرصتی است که برای آنهایی که جنگ را ندیده اند، دوران جهاد را درک نکرده اند و در دوران فشارهای نظام سلطه نبوده‌اند، دستاوردهای دفاع مقدس را به منصه ظهور برسانیم.

فرماندار شهرستان هرسین در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: موفقیت‌های امروز کشور از جمله تحکیم نظام، توان همه جانبه و اقتدار کشور در امتداد دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: موفقیت های کلان کشور و امنیتی که در یک منطقه نا امن داریم نتیجه رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ایثار فرزندان این سرزمین در جبهه هایی است که استکبار در آن چشم طمع به کشور دارد. تبیین مفاهیم عمیق و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های جدید انقلاب از ضروریات امروز جامعه است که باید به صورت گسترده به آن پرداخته شود. تعمیق ارزش های دفاع مقدس برای جوانان نتایجی بس بزرگتر از دستاوردهای آن دارد.

گلباران مزار شهدا، دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا، خاطره گویی رزمندگان در مدارس و اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه هاییست که در هفته دفاع مقدس در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار