بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل اسکان زائران ایثارگر در مشهد+ تصاویر

«قاضی‌زاده هاشمی» ضمن بازدید از موکب خادم الشهدا در مشهد، در جریان روند خدمت‌رسانی به خانواده های ایثارگر قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 14September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (پنجشنبه) از محل اسکان خانواده شهدا و ایثارگر زائر امام رضا (ع) در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مشهد بازدید کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ضمن بازدید از محل اسکان زائران، موسوم به «موکب خادم الشهدا خراسان رضوی» در جریان روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگر اسکان داده شده قرار گرفت و با جمعی از آنان به گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: این اداره‌کل با همراهی و حضور افتخاری کارکنان خود، مکان‌هایی را برای اسکان زائران ایثارگر در دهه آخر صفر در ساختمان اداره‌کل و ادارات مناطق مشهد به ظرفیت حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از اداره‌کل بنیاد شهید از روند خودجوش و افتخاری خدمتگزاری کارکنان به زائران حضرت رضا (ع) قدردانی کرد.

وی گفت: هشت موکب خدمت‌رسانی به زائران پیاده توسط اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جاده‌های منتهی به مشهد راه‌اندازی شده است.

مردم ولایتمدار خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و اعتلای انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.

بازدید رئیس بنیاد شهید از محل اسکان زائران ایثارگر در مشهد+ تصاویر

بازدید رئیس بنیاد شهید از محل اسکان زائران ایثارگر در مشهد+ تصاویر

بازدید رئیس بنیاد شهید از محل اسکان زائران ایثارگر در مشهد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار