در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: برپایی موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت در مسیر عشق

حجت‌الاسلام‌ «عدیده» از راه‌اندازی موکب خدمات‌‌رسانی به زائران پیاده حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به همت منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در ورودی شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲ - 15September 2023

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: برپایی موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت در مسیر عشقحجت‌‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: خدمت به زائران امام رضا علیه‌السلام یک نعمت بزرگ الهی است که هرکسی سعادت انجام آن را ندارد.

وی ولایت اهل‌‌بیت (ع) را به‌‌عنوان عظیم‌‌ترین، مهم‌‌ترین و مؤثرترین نعمت پروردگار متعال دانست و افزود: ولی و سرپرست حقیقی انسان خدای متعال است و پس از خداوند، انبیا و جانشینان معصوم آن‌ها بر انسان به اذن الهی ولایت دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام ضمن تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به زائران امام رضا علیه‌السلام فرصت مغتنمی برای بندگان خداوند در راستای رسیدن به مقام قرب الهی است که نباید به راحتی از آن عبور کرد، گفت: همه باید برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی از آنچه در توان دارند دریغ نکنند و اقدام به کمک‌رسانی و فعالیت کنند.

عدیده با اشاره به راه‌اندازی موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت توسط منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، تصریح کرد: این موکب با ارائه خدماتی همچون پذیرایی از زائران امام رضا علیه‌السلام در وعده صبحانه و ناهار، خدمات پزشکی و درمانی شامل تجویز دارو و تزریقات و همچنین خدماتی ازجمله ایستگاه واکس و فعالیت غرفه‌های فرهنگی و نقاشی کودکان بصورت شبانه‌روزی میزبان زائران امام رئوف است.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت در مسیر تردد زائران رضوی تا ظهر شهادت آن حضرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها