در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله: نحوه انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس، تدبیر و هنر اساتید دانشگاه‌ها را می‌طلبد

«ابوالقاسمی» با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بر اساس جهاد، فداکاری، ازخودگذشتگی،تدین و تعهد بوده است، گفت: نحوه انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس تدبیر و هنر اساتید دانشگاه‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳ - 14September 2023

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله:  انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس تدبیر و هنر اساتید دانشگاه‌ها را می‌طلبد/ فرهنگ دفاع مقدس بر اساس جهاد، فداکاری، ازخودگذشتگی،تدین و تعهد بوده است«حسن ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بر اساس جهاد، فداکاری، ازخودگذشتگی، تدین و تعهد بوده است، اظهار داشت: با انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان در دانشگاه‌ها، آن‌ها نیز همانند جوانان دوران دفاع مقدس تربیت می‌شوند.

ابوالقاسمی با بیان اینکه نحوه انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس تدبیر و هنر اساتید دانشگاه‌ها را می‌طلبد، ادامه داد: ما در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تمام تلاش‌مان این است که در کنار کار تخصصی و علوم تجربی، فرهنگ دفاع مقدس را منتقل کنیم.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله با تاکید بر اینکه برنامه ریزی جامعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه داریم، افزود: برنامه‌های متعددی برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفتیم و تمرکز بیشتر ما بر روی دانشجویان و فراگیران علوم در این دانشگاه است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار