مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر داد؛

تشکل‌های مردم‌نهاد شاهد و ایثارگر صحنه‌گردانان انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان

غلامپور در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس از بهره گیری ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 10September 2023

تشکل‌های مردم‌نهاد شاهد و ایثارگر صحنه‌گردانان انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نعمت‌اله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و نواختن زنگ ایثار در مدارس شاهد اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد شاهد و ایثارگر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر قرار دارد.

غلامپور افزود: تشکل‌های شاهد و ایثارگر که خود قهرمانان اصلی داستان واقعی ایثار و شهادت هستند و با تمام وجود این رشادت‌ها را درک کرده و جان خود را بر سر آرمان‌های امام و انقلاب بذل نمودند، باید صحنه گردانان اصلی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان و نوجوان و کودکان باشند.

وی ضمن بیان این مطلب که این وقایع و خاطرات باید سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود گفت: آنچه مسلم است اثر بخشی به یک قیام و خون ریخته شده بعد از اتمام نبرد وظیفه‌ی اصلی بازماندگان است و این امر در ارتباط با دفاع مقدس نیز صادق است. امروزه آنچه به آن نیازمندیم حضور مقتدرانه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای اثر بخشی به جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در قالب تشکل‌های مردم نهاد شاهد و ایثارگر است. تجربه نشان داده هر جا مردم وارد عمل شدند و مردمی سازی صورت گرفت و مردم در جامعه پای کار آمدند نتیجه بسیار مطلوبی حاصل شده که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز مردم محوری موثر است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار