بخشدار جلگه رخ خبر داد؛

پذیرایی و اسکان ۱۰ هزار زائر پیاده در مسیر تربت حیدریه به سمت مشهد

میرزابیگی گفت: با توجه به این‌که جلگه رُخ تنها مسیر عبور کاروان زائران پیاده به سمت مشهد است؛ تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر زائر در این بخش اسکان داده شده و پذیرایی شدند.
کد خبر: ۶۱۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 10September 2023

پذیرایی و اسکان ۱۰ هزار زائر پیاده در مسیر تربت حیدریه به سمت مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حیدر میرزابیگی» بخشدار جلگه رخ از توابع شهرستان تربت‌حیدریه طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به این‌که جلگه رُخ تنها مسیر عبور کاروان زائران پیاده به سمت مشهد است تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر زائر در این بخش اسکان داده شده و پذیرایی شدند. ۳۰ موکب برای اسکان و ۶ موکب برای پذیرایی در شهر رباط سنگ (مرکز بخش رخ) و روستا‌های اسدآباد، حشمت‌آباد، سرهنگ، میان‌دشت و گرماب آماده شده است.

میرزابیگی گفت: البته با توجه به افزایش شمار زائران، روستا‌های رباط میان، نظامیه و فخرآباد نیز آماده پذیرایی و میزبانی از حضور زائران امام هشتم شده‌اند.

وی در ادامه درباره نحوه ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) یادآور شد: خدمات ارایه شده در قالب چهار کمیته استقبال، پذیرش، بهداشت، درمان و خدمات رسانی و امنیت، به زائران پیاده دهه آخر صفر ارائه می‌شود.

بخشدار جلگه رخ در پایان صحبت خود گفت: بر اساس تجربیات سال‌های قبل، پیش‌بینی می‌شود از روز سه‌شنبه هفته کنونی تمامی کاروان‌های زائران پیاده از مسیر رخ عبور کنند و دیگر نیازی به پذیرایی و اسکان در این خطه نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار