حیاتنا الحسین (ع)/ وزیر کشور در آیین بهره‌برداری از پارکینگ بزرگ اربعین

خدمات پارکینگ اربعین مورد رضایت زوار است

«وحیدی» گفت:امروز در بازدید میدانی از پارکینگ با زوار گفتگو کردیم که زواری که در این پارکینگ وسایل نقلیه خود را پارک کرده بودند از خدمات ایجاده شده اعلام رضایت کردند.
کد خبر: ۶۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 31August 2023

وزیر کشور در آیین بهره‌برداری از پارکینگ بزرگ اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امروز چهارشنبه «احمد وحیدی وزیر» کشور به اتفاق بهرام نیا استاندار ایلام پس از بازدید از بخش‌های مختلف پارکینگ اربعین و گفتگو با زوار در این پارکینگ، در آیین افتتاح فاز دوم این پارکینگ حضور یافت‌ و در اقدامی ارزشمند افتتاح فاز دوم این پارکینگ را به یکی از خانواده شهدا واگذار کرد.

«احمد ‌وحیدی» در آیین افتتاح این پارکینگ اظهار داشت: امروز در بازدید میدانی از پارکینگ با زوار گفتگو کردیم که زواری که در این پارکینگ وسایل نقلیه خود را پارک کرده بودند از خدمات ایجاده شده اعلام رضایت کردند.

وی ادامه داد: پارکینگ بزرگ اربعین در ۵۵ هکتار بود که با الحاق ۲۵ هکتار دیگر فاز دوم آن مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر پارکینگ بزرگ اربعین فاز یک و دو آن ،ظرفیت پارک بیش از ۹۰ هزار خودرو را دارد.

وزیر کشور بیان داشت: در این پارک دو نمازخانه ۳۰۰ متری، فروشگاه، چندین مجموعه سرویس بهداشتی ایجاد شده و مجهز به سیستم پایش تصویری است و در حال حاضر چندین دستگاه آبسردکن جانمایی و غذا بین مواکب توزیع و به اندازه کافی بطری آبسرد بین زوار توزیع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار