وحیدی:

تدابیر خوبی برای ایام پیاده‌روی اربعین انجام شده است

وزیر کشور، گفت: تدابیر بسیار خوبی برای پیاده‌روی اربعین اندیشیده شده و امیدواریم مطابق با همان توافقات کار‌ها به خوبی پیش برود و مردم در ایام زیارتی تا پایان پیاده‌روی اربعین با مشکل مواجه نشوند.
کد خبر: ۶۱۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 29August 2023

تدابیر خوبی برای ایام پیاده‌روی اربعین انجام شده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور که ظهر امروز (سه‌شنبه) به بغداد سفر کرده است، در تشریح جزئیات دیدار خود با وزیر امور داخلی عراق، اظهار داشت: این سفر با دعوت وزیر امور داخلی عراق انجام شده است. در ابتدا باید از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در پذیرایی از زائران اربعین قدردانی کنم.

وی افزود: ما در این دوره هماهنگی‌های خوبی داشتیم که نتیجه آن عبور و مرور سهل و آسان زائران از مرزهاست.

وزیر کشور با بیان اینکه ما امروز و در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتیم، موضوعات مختلفی را در دستورکار خود داشتیم، عنوان کرد: جلسه امروز در خصوص حمل و نقل، شرایط مرز‌ها و تسهیلات در مرز‌ها و همچنین، کمبود‌های احتمالی بحث و گفتگو و برای آن‌ها تدابیر مخصوص اندیشیده شد. تدابیر مخصوص برای

وی ادامه داد: ما در این جلسه همچنین درباره ایمنی و امنیت نیز گفتگو کردیم. در این راستا، تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده و امیدواریم مطابق با همان توافقات کار‌ها به خوبی پیش برود و مردم در ایام زیارتی تا پایان پیاده‌روی اربعین با مشکل مواجه نشوند.

وحیدی، دیگر موضوع جلسه خود با وزیر امور داخلی عراق، تردد اتباع افغانستان و پاکستان برشمرد و تأکید کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه ما درباره اتباع بیگانه افغانستانی و پاکستانی بود و تدابیری اندیشیده شد تا بتوانیم زیارت این عزیزان را هم تسهیل کنیم.

وزیر کشور در پایان ضمن تشریح جزئیات توافق‌نامه خود با وزیر امور داخلی عراق، بیان کرد: مواردی که در جلسه مورد تأکید قرار داشت، جزو موضوعات این توافق‌نامه است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها