وزیر کشور: با کمک حجاب و عفاف می‌توانیم یک جامعه پیشرو داشته باشیم

وحیدی حجاب و عفاف را یک موضوع جدی و لازم دانست و گفت: با کمک حجاب و عفاف می‌توانیم پیشرفت‌ها را فراتر کنیم و اساسا یک جامعه پیشرو داشته باشیم.
کد خبر: ۶۱۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ - 27August 2023
وزیر کشور: با کمک حجاب و عفاف می‌توانیم یک جامعه پیشرو داشته باشیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، رویداد ملی «روایت عملکرد و گفت‌وگوی راهبردی پیرامون نقشه راه تعالی حکمرانی حجاب» روز یکشنبه در مرکز اجتماعات وزارت کشور با حضور جمع کثیری از کنشگران اجتماعی از استان‌های مختلف و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.
 
وزیر کشور در این نشست با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب یک موضوع مردمی است و باید دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و نقد‌های مطرح از سوی کنشگران اجتماعی در کنار نظرات نهاد‌های و دستگاه‌های اجرایی مورد توجه و بحث و گفتگو قرار گیرد، گفت: عفاف و حجاب یک موضوع مهم فرهنگی - اجتماعی - سیاسی و اقتصادی است و در مقاطع مختلف مورد توجه بوده است.
 
 وی با تأکید بر اینکه میدان‌داری بانوان پرافتخار ایران در مقاطع مختلف دوران انقلاب و دفاع مقدس باعث شده که کسی امروز دیگر نمی‌تواند بگوید حجاب مانع است، اظهار داشت: اما دشمنان امروز در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران تلاش می‌کنند از این موضوع برای مدیریت افکار جوانان برنامه‌ریزی کنند.
 
وزیر کشور در همین حال حجاب و عفاف را یک موضوع جدی و لازم دانست و گفت: با کمک حجاب و عفاف می‌توانیم پیشرفت‌ها را فراتر کنیم و اساسا یک جامعه پیشرو داشته باشیم.
 
وحیدی تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب در مردان و زنان برای تعالی یک جامعه سیاست‌ورز و عقلانی در راستای دستیابی به هدف‌های بلند طراحی شده و ما باید این مسأله را در منظر افکار عمومی و همه کسانی که مخاطبان ما هستند، تبیین کنیم.
 
وزیر کشور، گفت‌وگو در مورد موضوع عفاف و حجاب را سازنده خواند و گفت: مسأله این است که ما در این رویداد باید به تبیین موضوع و ابعاد آن بپردازیم تا سبک زندگی سعادتمند بیشتر از گذشته شکل بگیرد.
 
وحیدی، بحث عفاف و حجاب را یک موضوع گسترده با ابعاد مختلف دانست و به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های سپهبد شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما حتی به عده کم کسانی که گرفتار دسیسه‌های دشمن شده‌اند، می‌اندیشیم و باید تلاش شود تا آنان را از پشت پرده ماجرای این مسأله آگاه کنیم؛ همه آنان فرزندان ما هستند.
 
در این رویداد شماری از کنشگران اجتماعی و حاضران در جلسه با موضوع «فن آوری بازگشت» پیشنهاد‌هایی با موضوع توجه به هویت ایرانی و اسلامی - تقویت گفت‌وگوی خانواده‌محور - توجه به فرهنگ تاریخی و فاصله نگرفتن از هویت ملی مطرح کردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها