امام جمعه موقت سمنان:

ایران امروز به اقتدار و منزلت در جهان دست یافته است

حجت‌الاسلام «مهدوی‌نژاد» گفت: تلاش‌های انجام‌شده توسط متخصصان داخلی، ایران امروز به اقتدار و منزلت در جهان دست یافته و به قدرت برتر تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ - 25August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامحسین مهدوی‌نژاد»، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز سمنان که در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اقامه شد، با اشاره به روند رو به رشد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: اینکه امروز خود غربی‌ها و دشمنانمان اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران به قدرت مهمی در منطقه خاورمیانه و حتی جهان تبدیل شده، امر قابل‌تأملی است.

وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده توسط متخصصان داخلی، ایران امروز به اقتدار و منزلت در جهان دست یافته و به قدرت برتر تبدیل شده است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه غربی‌ها همواره از تروریسم دفاع کرده و در عین حال، شعار حمایت از حقوق بشر سر می‌دهند، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در جهان محسوب می‌شود که از ابتدا مقابل تروریسم ایستادگی کرده و حتی قربانی آن بوده است.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: معاندان نظام اسلامی همواره از حربه کور ترور برای کاهش اقتدار ایران استفاده کرده‌اند و نمونه آخر این اقدامات تروریستی نیز، ایجاد گروهک تکفیری داعش بود.

وی گفت: نابودی داعش با تلاش نظام اسلامی، به همت نیروی سپاه قدس و با حضور میدانی و باصلابت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و عمق اقدامات ضدتروریستی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: امروز برخی نمی‌خواهند روابط حسنه ایران با سایر کشورها برقرار شود؛ چراکه از این مسیر سود می‌برند و از این‌رو، برقراری روابط ایران و عربستان سعودی و دیدارهای سازنده وزیران خارجه ۲ کشور را تخریب می‌کنند.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: سعودی‌ها امروز می‌دانند که دیگر نمی‌شود به آمریکا و انگلیس اتکا کرد و امنیت منطقه غرب آسیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس با اتکا به این قدرت‌های پوشالی حفظ نمی‌شود.

وی برقراری ارتباط حسنه با ایران را یکی از اولویت‌هایی دانست که کشورهای منطقه به لزوم آن اذعان دارند، گفت: امنیت منطقه هرگز نمی‌تواند با حضور کشورهای ثالث تأمین شود و در این راه، جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت برتر همواره محور تمام تحولات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار