مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز:

برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود

«خورشیدی» گفت: برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ انس با کتاب آسمانی قرآنی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 23August 2023

برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه محرم و صفر و در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، شهرستان سقز برگزار شد.

«خورشیدی» مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز در این باره در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز قرآنی بیش از 10 سال است فعالیت قرآنی خود را آغاز کرده و مجوز فعالیت خود را از اداره تبلیغات اسلامی سقز دریافت کرده است.

وی افزود: فراگیری علوم قرآنی یکی از راه‌های بسیار مهم در پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است.

خورشیدی گفت: برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ انس با کتاب آسمانی قرآنی برگزار می‌شود.

مدیر خانه قرآن کوثر  شهرستان سقز در خصوص تعداد قرآن‌آموزان ابراز داشت: تاکنون حداقل در هر دوره  100 نفر از دانش‌آموزان و تعدادی از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردند و آموزش دیدند.

خورشیدی تأکید کرد: در طرح اوقات فراغت در ایام تابستان بر روی تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس آشنایی هرچه بیشتر آنها با فرهنگ قرآنی تأکید کردیم و امیدواریم برگزاری کلاس آموزش قرآن در شکل گیری شخصیت متعالی آنها مؤثر واقع شود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار