نماینده ولی فقیه در کردستان:

شهید صیاد شیرازی در زمینه اخلاق فردی و اجتماعی ممتاز است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: امثال شهید صیادها که انسان‌های شاخصی در زمینه اخلاق فردی، انسانیت اجتماعی و شخصیت اداری هستند و شخصیت ممتازی دارند که با صداقت اخلاص، معنویت و شجاعت در جبهه‌های جنگ از اسلام و انقلاب حفاظت و دفاع کردند.
کد خبر: ۵۸۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ - 10April 2023

شهید صیاد شیرازی در زمینه اخلاق فردی، انسانیت اجتماعی و شخصیت اداری ممتاز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی و محفل انس با قرآن کریم که با حضور مسئولان ارشد و فرماندهان نظامی و انتظامی استانی در ارتش کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در دهه‌های اول انقلاب نمونه‌های زیادی از صیاد شیرازی‌ها در جبهه‌ها و در دفاع از کیان جمهوری اسلامی با اخلاص و صداقت از نظام و انقلاب دفاع می‌کردند.

وی افزود: امثال شهید صیادها که انسان‌های شاخصی در زمینه اخلاق فردی، انسانیت اجتماعی و شخصیت اداری هستند و شخصیت ممتازی دارند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم که می‌فرماید کسانی که به خدا و پیامبرانش ایمان بیاورند صدیق هستند، گفت: کلمه صدیق مبالغه در صدق است که ۶ معنای مختلفی دارد.

وی به صدق در قول، نیت و اراده، عزم، وفای به عزم و عمل را از معانی صدق عنوان کرد و گفت: امثال امیر صیاد شیرازی و شهدای سردار با ویژگی‌های صداقت اخلاص، معنویت و شجاعت در جبهه‌های جنگ در مقابل لشکر کفار از اسلام و انقلاب حفاظت و دفاع کردند. 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهدا، جز رضایت خداوند، چیزی نمی‌خواستند، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی و امثال این شهید والامقام، شهدای شاخص و دنبال شهرت و مقام نبودند، آنها عاشق شهادت و جانفشانی بودند و با شجاعت برای حضور در عملیات به مناطق مختلف هجرت می‌کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی یادآور شد: امیدوارم ما نیز ادامه دهنده را شهدا باشیم و با اخلاص، معنویت و شجاعت زندگی کنیم و در این راه به شهادت برسیم.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها