انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه پیام نور و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام

جلسه انعقاد تفاهم‌نامه فی ما بین دانشگاه پیام نور و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به منظور همکاری در راستای حفظ دستاورد‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و اجرای دو واحد درسی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ - 14May 2024

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه پیام نور و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام،جلسه انعقاد تفاهم‌نامه فی ما بین دانشگاه پیام نور و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی»‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌،‌فرزاد اسفندیاری ریاست دانشگاه آزاد استان ایلام برگزار شد.

سرهنگ «محمد حسین فولادی»‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در این جلسه اظهارداشت:ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باعث افزایش استحکام ارزش ها و ارتقا معنویت شده و می تواند پاسخ گوی نیازها و تهدیدات در حوزه های مختلف باشد.

وی افزود: مباحث دفاع مقدس به قدری عظیم و گسترده است و حرف برای گفتن دارد که از پیش دبستانی تا دوره های عالی دانشگاهی در فضای آموزش و سایر گروه ها و اقشار جامعه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام عنوان کرد:جوانان و دانشجویان که آینده‌سازان كشور هستند،و برای رویارویی هرچه بهتر با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با حماسه‌ها و جانفشانی‌های سال‌های دفاع مقدس درس بگیرند.

«فرزاداسفندیاری»‌ریاست دانشگاه آزاد استان نیز در این جلسه با بیان اهمیت مباحث دفاع مقدس اظهارداشت داشت: این دانشگاه  در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با معقوله دفاع مقدس  همکاری های لازم را انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار