مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

خدمت بی‌منت کارکنان فروشگاه‌های اتکا، رضایتمندی نیروهای مسلح را رقم زده است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: کارکنان فروشگاه‌های اتکا خدمتگزار بی‌منت کارکنان و پیشکسوتان نیروهای مسلح هستند و برآیند تلاش‌ها، رضایتمندی کارکنان را به‌همراه دارد.
کد خبر: ۶۱۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 20August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «سید علی موسوی‌نژاد» مدیرکل فروشگاه‌‌های اتکا خراسان رضوی امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: کارکنان فروشگاه‌های اتکا خدمتگزار بی‌منت کارکنان و پیشکسوتان نیروهای مسلح هستند و برآیند تلاش‌ها، رضایتمندی کارکنان را به‌همراه دارد. امیدواریم خدمات فروشگاه‌های اتکا روزبه‌زو مؤثرتر باشد.

وی با اشاره به ضرورت رونق‌بخشی به فروشگاه‌های اتکا با استفاده از ظرفیت‌های عمومی، تأکید کرد: توسعه این فروشگاه‌ها پیش‌زمینه رونق‌بخشی به آن‌هاست اما با توجه به اینکه این فروشگاه‌ها به نیروهای مسلح خدمات ارائه می‌دهند باید استاندارهای جامعه اسلامی در آن رعایت شود و ضابطه‌مند باشند.

خدمت بی‌منت کارکنان فروشگاه‌های اتکا، رضایتمندی نیروهای مسلح را رقم زده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حوزه تعامل در عرصه فرهنگی باید توجه داشت که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نقش هماهنگ‌کننده را بر عهده دارد و اقدام و اجرا توسط دستگاه‌ها و ساختارها انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا باید ستاد داخلی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در دستگاه‌ها تشکیل شود و با تکیه به ظرفیت‌های داخلی خود در حد توان نسبت به پاسداشت ۴۳ مناسبت‌ دفاع مقدس اقدام کنند.

وی آمادگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را برای تعامل با فروشگاه‌های اتکا در حوزه فرهنگی با ارائه محتواهایی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت اعلام کرد.

خدمت بی‌منت کارکنان فروشگاه‌های اتکا، رضایتمندی نیروهای مسلح را رقم زده است

نامگذاری فروشگاه‌های اتکا به نام شهدا

موسوی‌نژاد در این دیدار ضمن تشریح خدمات و ظرفیت‌های اتکا استان خراسان رضوی ابراز داشت: در خراسان رضوی بیش از ۴۰ فروشگاه در حال خدمات‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح و خانواده شهدا هستند که تعداد قابل توجهی در نقاط مرزی و محروم فعالیت دارند.

 وی افزود: تلاش کارکنان فروشگاه‌های اتکا تسهیل در ارائه خدمات به خانواده نیروهای مسلح و جلب رضایتمندی آن‌هاست.

خدمت بی‌منت کارکنان فروشگاه‌های اتکا، رضایتمندی نیروهای مسلح را رقم زده است

مدیرکل فروشگاه‌‌های اتکا خراسان رضوی تأکید کرد: یکی از موفقیت‌های فروشگاه‌های اتکا استان فراهم آوردن بستر برای دسترسی آسان کارکنان نیروهای مسلح به فروشگاه‌ها در جغرافیای استان است.

این مسئول گفت: تعدادی از فروشگاه‌های اتکا به نام شهدای شاخص استان نامگذاری شده که درصدد هستیم که تعداد دیگری از نیز به نام شهدای والامقام نامگذاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار