در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند مطرح شد؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: بسیاری از دستاورد‌های پدافند هوایی در میدان رزم رونمایی می‌شود/ روز به روز در حال پیشرفت هستیم

امیر صباحی‌فرد گفت: روز به روز در حال پیشرفت هستیم و بسیاری از دستاورد‌های پدافند هوایی ارتش در میدان رزم رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 18August 2023

بسیاری از دستاورد‌های پدافند هوایی در میدان رزم رونمایی می‌شود/ روز به روز در حال پیشرفت هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند در اردوگاه کوهستانی امامزاده هاشم، با تشریح برخی از دستاورد‌های این نیرو اظهار داشت: بسیاری از دستاورد‌های پدافند در میدان رزم و در شرایط ویژه رونمایی می‌شود.

امیر صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه امروز مجموعه نیرو‌های مسلح بویژه پدافند هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین در تراز جهانی قرار دارند، افزود: اقتدار و پیشرفت روزافزون پدافند هوایی، دشمنان را دچار سردرگمی کرده است.

وی گفت: پدافند هوایی در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری و موشکی، رشد چشمگیری داشته و روز به روز در حال پیشرفت است. پیشرفت در زمینه علوم پدافندی منجر به امنیت پایدار و قدرت بازدارندگی بالایی برای کشور و نظام اسلامی شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: با تلاش متخصصان و مهندسان متعهد و با دانش در حوزه دستاورد‌های بومی پدافند هوایی به خودکفایی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار