ما متحدیم/ رئیس بسیج دانش‌آموزی استان کردستان:

آمادگی میزبانی شایسته از زائران سراسر کشور را داریم

«عبدی‌فر» با بیان اینکه آمادگی میزبانی شایسته از زائران سراسر کشور را داریم، گفت: امروز 600 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سروآبادی و مریوانی به مناطق عملیاتی این استان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 08August 2023

آمادگی میزبانی شایسته از زائران سراسر کشور را داریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اصغر عبدی‌فر» رئیس بسیج دانش‌آموزی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: این آئین امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی به میزبانی استان کردستان در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود.

وی از اعزام دانش‌آموزان سراسر کشور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب خبر داد و افزود: در این اردو دانش‌آموزان مریوانی و سروآبادی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور دارند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با اشاره به اینکه امروز 600 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سروآبادی و مریوانی به مناطق عملیاتی این استان اعزام خواهند شد، تصریح کرد: تا اواخر شهریورماه دانش‌آموزان کشوری نیز به کردستان آمده و افتخار میزبانی از آنان را خواهیم داشت. امیدواریم بتوانیم به بهترین شیوه به وظایف خود عمل کنیم.

عبدی‌فر با بیان اینکه آمادگی میزبانی شایسته از زائران سراسر کشور را داریم، عنوان کرد: در اردوهای راهیان نور، دانش‌آموزان با مرور خاطرات و زنده کردن لحظه‌های جهاد با آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و با گوشه‌ای از حماسه‌های صورت گرفته آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار