فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

مقاومت در برابر ظلم پیام عاشوراست

امیر «معصومی» گفت: ایستادگی در برابر ظلم پیام عاشوراست و وظیفه داریم آن را تبیین کنیم.
کد خبر: ۶۰۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 29July 2023

مقاومت در برابر ظلم پیام عاشوراستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع عزاداران شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی مشهد با اشاره به ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: محرم و عاشورا بسترساز بسیاری از مبارزات در جهان است.

 وی با بیان اینکه پیام نهضت عاشورا ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای استکبار است را باید به گوش جهانیان برسانیم، گفت: امام حسین (ع) به ما آموخت که در برابر ظلم و ستم باید ایستادگی کنیم.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تأکید بر پیام حرکت فرهنگی اربعین، جاودانگی حادثه کربلا را به همراه دارد، افزود: دشمنان اهل‌بیت با هیچ حربه‌ای نمی‌توانند این حرکت را کمرنگ کنند.

معصومی با اشاره به اینکه اجتماع مردم مشهدالرضا در عزای سید و سالار شهیدان، دشمنان نظام مقدس اسلامی را خشمگین کرده است، ابراز داشت: ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ عاشورا و معارف حسینی در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد.

این فرمانده ارشد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: عاشورا یکی از ویژگی‌های برتر امت اسلامی است که در این جریان توبه حضرت آدم برای اولیای الهی کلید ‌خورد.

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیاز به جوانان متعهد و انقلابی دارد ابراز داشت: حضرت ابوالفضل‌‌العباس (ع) مطیع‌لله و در قول و عمل ولایت‌مدار بود. وفاداری، مهربانی، معرفت و بصیرت از دیگر ویژگی‌های قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام بود. امروز جامعه اسلامی به چنین جوان‌هایی نیاز دارد.

معصومی با بیان اینکه امروز‌ه دشمنان می‌خواهند اسلام را آنگونه که خود می‌خواهند تفسیر کنند، تصریح کرد: آن‌ها اسلامی می‌خواهند که جهاد و امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد! در مورد اسلام رحمانی صحبت می‌کنند اما از کشوری حمایت می‌کنند که با رژیم صهیونیستی ارتباط تنگاتنگ داشته باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه در این مسیر باید فرامین فرمانده معظم کل قوا مدنظر قرار بگیرد، ادامه داد: مستکبران عالم بدانند که ما تربیت شده مکتب فاطمه (س) و حسین (ع) هستیم و در این راستا با استکبار سازش نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: اهل‌بیت و قرآن از هم جدا نیستند، در زیارت عاشورا نیز ایشان شریک قرآن صفت گرفته‌اند، این نشان می‌دهد به هر دو باید تکیه کرد، همانطور که در قرآن خللی وجود ندارد، در ائمه و اهل‌بیت نیز گرایش به باطلی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار