محسن رضایی سالروز شهادت مدرس و روز مجلس را گرامی داشت/

مدرس اسوه ایستادن بر حرف حق

متاسفانه باید اذعان داشت که فضای سیاسی کشور ما در سالهای اخیر از آن فضای ابتدایی زمان انقلاب دور شده است. نباید از راه انقلاب خارج شویم . خدا و مردم را نباید فراموش کنیم
کد خبر: ۶۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ - 01December 2015

مدرس اسوه ایستادن بر حرف حق

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، دکتر محسن رضایی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، با اشاره به جمله معروف شهید مدرس، سیاسیون را به توجه به دیانت در سیاست توصیه کرد.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از خود در کنار مقبره آیت الله سید حسن مدرس ضمن تبریک به نمایندگان مجلس، مدرس را به عنوان اسوه ایستادن بر حرف حق نامید. متن این پیام به شرح زیر است:

 دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس است. مردی که اسوه ایستادن بر حرف حق در میان خیل نمایندگان مرعوب در مجلس ملی سوم بود. معروفترین جمله شهید مدرس "دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست". اصلی ترین پیام دیانت ما در سیاست، توجه به خدا و مردم است . متاسفانه باید اذعان داشت که فضای سیاسی کشور ما در سالهای اخیر از آن فضای ابتدایی زمان انقلاب دور شده است. نباید از راه انقلاب خارج شویم . خدا و مردم را نباید فراموش کنیم .
جا دارد روز مجلس شورای اسلامی را نیز به تمامی ملت ایران و نمایندگان محترم آنان تبریک عرض نموده و یادی کنم از شهدایی که در جریان مشروطه و پس از آن در راه برپاشدن مجلس شهد شیرین شهادت را نوشیده اند.

محسن رضایی

9 آذر 1394
 

نظر شما
پربیننده ها