راهپیمایی باشکوه مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن

خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
کد خبر: ۶۰۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ - 24July 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مردم یمن در راستای محکومیت هتک حرمت‌های متعدد به قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی باشکوهی را در صنعا، پایتخت یمن ترتیب دادند.

راهپیمایان یمنی، در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کردند که قرآن‌سوزی‌های متعددی که در سوئد و دانمارک به وقوع می‌پیوندد جنایات شنیعی است که لابی خبیث صهیونیستی مغز متفکر آن است و دولت‌های غربی نیز گوش به فرمان این لابی هستند.

مردم یمن اعلام کردند: دولت‌های غربی خود را ابزار دست صهیونیسم جهانی نموده‌اند که تلاش دارد تمامی انواع فساد را در جهان منتشر کند.

راهپیمایان یمنی کینه و دشمنی غرب و صهیونیست‌ها ضداسلام و مسلمانان را حقیقتی عنوان کردند که در تمامی دوره‌ها بروز یافته و افزودند که با جنایات قرآن‌سوزی اخیر تمامی ادعاهای غرب در خصوص دموکراسی و آزادی بیان بی‌اعتبار می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، توقف صدور مجوز قرآن‌سوزی از سوی دولت‌های سوئد و دانمارک را ناکافی دانستند و اعلام کردند که این دو دولت باید از تمامی مسلمانان پوزش بطلبند و نسبت به عدم صدور مجوز جدید برای سوزاندن قرآن کریم تعهد بدهند.

مردم یمن از دولت‌های مسلمان خواستند که نشست فوق‌العاده‌ای را جهت یاری قرآن کریم و توافق در خصوص سیاست‌های مشخص جهت واکنش به کشورهای هتاک به قرآن کریم، برگزار کنند. همچنین از پارلمان‌های اسلامی دعوت کردند تا قوانین الزام‌آور و یاری‌گر به قرآن کریم را به تصویب برسانند. آنان از ملت‌های مسلمان نیز خواستند که به مسئولیت خود در این خصوص عمل کنند و با تمامی روش‌های ممکن به قرآن کریم یاری برسانند.

راهپیمایان یمنی از همگان دعوت کردند تا کالاهای سوئدی و دانمارکی و کالاهای هر کشوری که به قرآن کریم یا مقدسات اسلام و مسلمانان توهین می‌کند را تحریم کنند.

مردم یمن ضمن تقدیر از دولت‌های عربی و اسلامی که سفیر سوئد را اخراج کردند از دیگر کشورهای اسلامی خواستند که همین اقدام را در راستای قطع روابط با سوئد و دانمارک انجام دهند.

راهپیمایان یمنی ضمن اعلام خشم خود از جنایات قرآن‌سوزی افزودند که کالاهای سوئدی و دانمارکی را تحریم خواهند کرد و از هر اقدام ممکنی که به مقدسات اسلامی یاری برساند کوتاهی نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار