یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

قهرمانان پلاستیکی؛ دامی برای جوانان ایرانی

دشمنان معلوم‌الحال نظام جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر با همراهی رسانه‌های خود از آب گل آلود ماهی گرفته و از برخی سلبریتی‌ها می‌خواهند یک قهرمان بسازند؛ اما در حقیقت یک قهرمان پلاستیکی!
کد خبر: ۶۰۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳ - 25July 2023

قهرمانان پلاستیکی؛ دامی برای جوانان ایرانیگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس - سمانه حسن‌خانی؛ در اغتشاشات و آشوب دشمنان ایران اسلامی در سال ۱۴۰۱ که به بهانه مرگ یک دختر (مهسا امینی) رخ داد؛ یکی از طیف‌هایی که با این اتفاق همراه شد برخی از سلبریتی‌های سینمایی بودند که در برابر حاکمیت جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند و توانستند حجم زیادی از ظرفیت رسانه و افکار عمومی در ایران و جهان را مشغول خود سازند.

در تازه‌ترین نقش‌آفرینی سلبریتی‌ها در فتنه اخیر دشمن، محمد صادقی بازیگر تازه کاری است که در واکنش به اجرای قانون عفاف و حجاب در کشورمان در فضای مجازی به مخاطبان خود توصیه می‌کند که به جای روسری شال باید چاقو یا کلت به گردن خود بندازند!

او گفته بود: «مردی که می‌گه این شال رو بنداز گردنت اگر گیر دادن بندازی سرت، احمقه! به جای شال باید کلت بذاری! کلت نمی‌تونی بذاری یه قمه بذار ... اگر تو سر دوست من، خواهر من، مادر من اینه که چیزی سرش نباشه، راحت لباس بپوشه، لخت بشه (به تو چه!). اگر تو سرش این هست که لخت باشه کسی نگاهش نکنه، نباید کسی نگاهش کنه. من می‌کشم اون کسی رو نگاه کنه، چه برسه به اینکه بخواد بگیره و ببرتش.»

این بازیگر که با رفتاری غیرعادی کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد و تهدید پلیس کرده بود و به دنبال پرت کردن خود از پنجره بود؛ توسط پلیس دستگیر شد.

صادقی با استفاده از پوشش زنانه ژست اپوزوسیون نیز به خود گرفته بود و سعی داشت بار دیگر جامعه ایرانی را ملتهب سازد.
این بازیگر تازه کار همچون سایر همکارانش در امواج رسانه‌های معاند سوار شد تا به نان و نوایی برسد و احتمالا در این سیرکی که به راه انداخت به دنبال پناهندگی بود، اما سرش به سنگ خورد.

در این شرایط باز هم همچون سابق دشمنان معلوم‌الحال نظام جمهوری اسلامی با همراهی رسانه‌های خود از آب گل آلود ماهی گرفته و از این فرد می‌خواستند یک قهرمان بسازند؛ اما در حقیقت یک قهرمان پلاستیکی!

اگر تاریخ را ورق بزنیم به یاد خواهیم آورد که در سال ۱۳۸۶ فردی به اسم مجید توکلی دانشجوی دانشگاه امیرکبیر تهران در یک نشریه دانشجویی با مدیرمسئولی خودش با انتشار مطلبی توهین آمیز نسبت به مقدسات فضای دانشگاه را به هم ریخت و موجب اعتراض بسیاری از دانشگاهیان شد. این التهابات تا جایی بود که یک هفته‌ای کلاس‌های درس این دانشگاه تعطیل شدند.

این دانشجوی ساختارشکن در ۱۶ آذر ۸۸ هم به عنوان لیدر یک جریان افراطی در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی کرد و سخنان و شعار‌های ساختارشکنانه و اهانت آمیزی بر علیه نظام و رهبری مطرح کرد و درست زمانی که قصد داشت با لباس زنانه یعنی با مانتو، مقنعه و چادر از دانشگاه خارج شود توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شد و در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به تحمل هشت سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

دشمنان این آب و خاک با استفاده از حربه‌های مختلف همواره به دنبال اغوای توده‌های مردم به وسیله افراد معروف و خواص ازجمله بازیگران و ورزشکاران و.... هستند و با تطمیع آنان نفاق را در کشور ایران به وجود آورده و رسما می‌خواهند آنها بر ضد اسلام و احکام آن موضع‌گیری داشته باشند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار