یادداشت/ محمد حسین‌زاده

هلهله مجازی اشقیا

امتداد لشکر اشقیا را هنوز می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که در شب و روز عاشورا هلهله می‌کنند و تصاویر رقص و پایکوبی خودشان را منتشر می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ - 26July 2023

هلهله مجازی اشقیاگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛ قدیمی‌ها و پیرغلام‌ها وقتی می‌خواستند از عظمت و کرامت سیدالشهدا علیه‌السلام نام ببرند و به نوکری‌شان افتخار کنند می‌گفتند افتخار ما نوکری دستگاه امام حسین است. می‌گفتند دستگاه؛ یعنی مجموعه‌ی روضه‌خوان و آشپز و چای‌ریز و کفش جفت‌کن و سینه‌زن و ... که به عشق حضرت قدمی بر می‌دارند؛ یعنی نوکری اینها، نه حتی نوکری خود اباعبدالله علیه‌السلام! پیرغلامی یعنی نوکری همه اینها.

این روزها در فضای مجازی اپوزوسیون ایران اسلامی شروع به تمسخر این دستگاه گرفته‌اند و به بهانه‌ی جمهوری اسلامی به محرم و دستگاه حسینی می‌تازند. یکی می‌گوید سیاه نپوشید، یکی کمپین پخش ترانه به جای نوحه گذاشته، دیگری اصل عاشورا را زیر سوال می‌برد و یکی روضه‌خوانی را تمسخر می‌کند، یکی هم نذری دادن را! بعضی‌ها هم که می‌خواهند هوشمندانه عمل کنند، این دشمنی با دستگاه حسینی را، به گردن جمهوری اسلامی می‌اندازند که چون با جمهوری اسلامی دشمنی دارند، با امام حسین علیه‌السلام هم دشمن شده‌اند.

تاریخ اما حرف دیگری می‌زند؛ اولین دشمن سیدالشهدا علیه‌السلام شمر و حرمله و ابن زیاد و یزید‌اند و بعد خلفای بسیاری که بارها قبر و حرم را تخریب کردند و جزای زیارت خون خدا را قطع دست قرار داده بودند؛ در حالی که جمهوری اسلامی نبود! رضاخان هم عزاداری و روضه بر سیدالشهدا علیه‌السلام را ممنوع کرد و مقابل دستگاه حسینی ایستاد؛ در حالی که جمهوری اسلامی نبود. این آخری‌ها هم که داعش سپاه اشقیا به راه انداخته بود.

بله امتداد لشکر اشقیا را هنوز می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که در شب و روز عاشورا هلهله می‌کنند و تصاویر رقص و پایکوبی خودشان را منتشر می‌کنند.

دشمنان درست فهمیده‌اند و هوشمندانه سخن می‌گویند و دشمنی خودشان را با فرهنگ عاشورا در پشت مقابله‌شان با جمهوری اسلامی پنهان کرده‌اند.

آری؛ نه تنها دشمنی با دستگاه حسینی بخاطر جمهوری اسلامی نیست؛ بلکه دشمنی با جمهوری اسلامی بخاطر دستگاه حسینی است.

انقلاب اسلامی پرچم تشیع و حسینی را اعتلا داد تا شیخ زکزاکی به عشق حضرت امام در قلب آفریقا، میلیون‌ها شیعه بپرورد؛ تا شیعه در لبنان و عراق سرفراز شود، تا اربعین بزرگترین مانور لشکر حسینی شود.

بله جمهوری اسلامی محکوم است به جرم عشق به حسین، سزایش آماج تیرهای زهرآگین یهودی و بهایی قرار گرفتن است با پشتیبانی غرب.

این جرم برای محبان حسین افتخار است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار