در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: پیشکسوتان دفاع مقدس پیشینه و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

سردار «خوشبخت» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، پیشینه و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ما آمادگی داریم هر کاری از دستمان بربیاید برای خدمت به این عزیزان و ثبت و ضبط خاطرات آنها انجام دهیم.
کد خبر: ۶۰۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 22July 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: پیشکسوتان دفاع مقدس پیشینه و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه امروز با حضور در منزل «نورخدا پاشایی» و «مجتبی دهقانی» با این پیشکسوتان جهاد و مقاومت دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار خوشبخت در این دیدار با تأکید بر اینکه دفاع در متن جامعه نهادینه شده است، اظهار داشت: دفاع مقدس سند افتخار و تجلی خلاقیت، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و اقتدار عمومی امت اسلام به‌خصوص ملت ایران در عصر حاضر است.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس، پیشینه و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ما آمادگی داریم هر کاری از دستمان بربیاید برای خدمت به این عزیزان و ثبت و ضبط خاطرات آنها انجام دهیم.

سردار خوشبخت افزود: امروز با فراگیر شدن انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم نهادینه شده که همه این افتخارات از برکات جانفشانی‌ها، اخلاص و فداکاری‌ جامعه فرهیخته، بزرگ، اثرگذار و ماندگار ایثارگران شامل شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، آزادگان و جانبازان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: نسل جدید نیز نسل باسواد، مؤمن و مجاهدی است که شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب و نظام کرده است و باید حرمت این نسل را نگه داریم.

سردار خوشبخت با تأکید بر اهمیت ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس، ابراز داشت: برای ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان، با توجه به بالا رفتن سن این عزیزان، فرصت محدود است و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در این دیدار با تأکید بر اینکه دفاع در متن جامعه نهادینه شده است، ادامه داد: دفاع مقدس سند افتخار و تجلی خلاقیت، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و اقتدار عمومی امت اسلام به‌خصوص ملت ایران در عصر حاضر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: امروز با فراگیر شدن انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم نهادینه شده که همه این افتخارات از برکات جانفشانی‌ها، اخلاص و فداکاری‌ جامعه فرهیخته، بزرگ، اثرگذار و ماندگار ایثارگران شامل شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، آزادگان و جانبازان است.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس و بعد از آن منشأ خدمات زیادی بوده و هستند؛ بر همین اساس جزو سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها