انتشار برای اولین بار؛

فرازهایی از سخنان سردار شهید «محمدجواد مهدیان‌پور»

سردار شهید «مهدیان‌پور» جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در مصاحبه‌ای که در هفتمین سال دفاع مقدس انجام شده، جنگ تحمیلی را جنگ عقیده دانسته و بر تداوم این جنگ تا ریشه‌کنی ملحدین تأکید کرده است.
کد خبر: ۶۰۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ - 10July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدجواد مهدیان‌پور» جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در یکم فروردین ۱۳۳۰در نیشابور متولد شد؛ وی سوم خرداد ۱۳۷۹ در حین مأموریت در محور مشهد- نیشابور به فیض شهادت نائل آمد.

به منظور پاسداشت مجاهدت‌های سردار شهید «مهدیان‌پور»، مصاحبه این فرمانده خراسانی را که در هفتمین سال دفاع مقدس گرفته شده و به تبیین دفاع ملت ایران پرداخته با کمی ویرایش در ادامه می‌خوانید.

فرازهای ناگفته‌ای از سخنان سردار شهید «مهدیان‌پور»

«فرمانده آقا اباعبدالله (ع) و آقا امام زمان (عج) است و اگر قبول درگاه شویم، خدمتگزار هستیم. امیدواریم فرماندهی حضرت امام بر سر ما باشد تا بتوانیم این خدمت را انجام بدهیم.

انقلاب اسلامی که در راستای حرکت انبیا و ائمه اطهار است امروز شکل گرفته و آمریکا که فرزند خلف ابوجهل و ابولهب و ایادیش است همچون اجدادش برای مبارزه با فرزندان رسول خدا (ص) و امت رسول خدا (ص) برخاسته که نمونه‌ای از این حرکت، جنگی است که هم‌اکنون هفت سال از آن را پشت سر گذاشتیم.

این جنگ، جنگ سرزمین نیست بلکه جنگ عقیده است و ما باید این جنگ را تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس ادامه بدهیم تا ملحدین از روی زمین ریشه‌کن شوند و انقلاب اسلامی را متصل به انقلاب مولا آقا امام زمان (عج) کنیم و زمینه ظهور حضرتش را فراهم کنیم و یا در راه خدا کشته شویم که هر دوی آن پیروزی است و راه سومی وجود ندارد.

تنها راهی که ما برای نجات اسلام و بشریت داریم این است که مبارزه را هرچه گسترده‌تر کنیم و پرتلاش و پرتوان در این مسیر حرکت کنیم و با سعی و مجاهدت خود هر روز قدرتمندتر از گذشته بر خصم زبون بتازیم.

جنگ، جنگ عقیده است، جنگی که از صدر اسلام بوده و همچنان هست و خواهد بود چراکه ما به دنبال یک هدف هستیم و آن دستیابی به انسانیت است همان چیزی که رسول خدا (ص) و ائمه اطهار به دنبال آن بودند. اینکه ما به دنبال این هدف هستیم طبیعی است که جنگ ما یک جنگ دراز مدت شود چراکه ما نمی‌توانیم از پا بنشینیم. هرچه قدر فشارهای سیاسی و اقتصادی از سوی دشمن بر ملت ما اعمال شود و مشکلات بر سر راه باشد اما ما از این جنگ دست نمی‌کشیم.

من استدعا دارم امت حزب‌الله فریب بعضی تبلیغات و حرکت‌های منافقین را نخورند و این حرکت‌های به اصلاح دیپلماسی بعضی بر دیگران اثر نگذارد.»

فرازهای ناگفته‌ای از سخنان سردار شهید «محمدجواد مهدیان‌پور»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها