استاندار کردستان:

انقلاب و نظام اسلامی ثمره واقعی غدیر است

«زارعی کوشا» با بیان اینکه عید غدیر، عید اتحاد و برادری است و امروز در دنیا محبان و مغرضان اهل‌بیت (ع) را با ادعا و عناوین نمی‌توان شناخت، گفت: انقلاب و نظام اسلامی ثمره واقعی غدیر است و شکل گیری چنین نظامی آرزوی معصومان بود.
کد خبر: ۶۰۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 08July 2023

انقلاب و نظام اسلامی ثمره واقعی غدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در جشن بزرگ عید غدیر خم در شهر دلبران از توابع شهرستان قروه که با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی ثمره واقعی غدیر است و شکل گیری چنین نظامی آرزوی معصومان بود تا حکومتی مبتنی بر شریعت و فرامین قرآن تشکیل و جبهه حق را نمایندگی کند.

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید اتحاد و برادری است و امروز در دنیا محبان و مغرضان اهل‌بیت (ع) را با ادعا و عناوین نمی‌توان شناخت، افزود: شیعه و سنی و همه کسانی که به‌ مسیر حقانیت جبهه حق اعتقاد داشته در خط ولایت قرار دارند و کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه و خلاف حرکت غدیر، نظر ائمه معصومین و امام و رهبری حرکت کنند چه شیعه باشند و چه سنی در جبهه دشمن قرار دارند.

استاندار کردستان اضافه کرد: عید غدیر خم جشن تقویت برادری و صمیمیت بین کسانی است که با همه وجود دلداده مسیر حق و حقیقت هستند و اگر امروز این عید در همه جای دنیا برگزار می شود به واسطه بزرگان انقلاب اسلامی از جمله امام خمینی(ره) و شهدا است.

زارعی کوشا با بیان اینکه امروز در امتداد مسیر عید غدیر خم نظامی برپا شده که خار چشم دشمنان و صهیونیست‌ها شده و هیمنه پوشالی استعمارگران و رژیم کوک‌کش اسرائیل را درهم شکسته است گفت: کسانی که فریفته شعبده بازی‌های رسانه‌ای دشمنان هستند نگاه کنند که نظام ما از کجا به کجا رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب اسلامی به عنوان حامی و حافظ منافع اسرائیل غاصب در منطقه شناخته می‌شد افزود: امروز تمام دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان دشمن اول رژیم صهیونیستی می‌داند که به واسطه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم حاصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار