آیت‌الله جنتی در اولین نشست اعضای ستاد امر به معروف:

نمایندگان دستگاه‌ها در ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضور فعال داشته باشند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: این ستاد با پیگیری‌های فراوان جنبه قانونی گرفت و از اعضای ستاد تقاضا دارم نگذارند این فریضه بی نتیجه بماند.
کد خبر: ۶۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ - 29November 2015

نمایندگان دستگاه‌ها در ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضور فعال داشته باشند

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اولین نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز با حضور آیت الله جنتی، سردار نقدی، سردار اکبری، علی جنتی، فانی و دیگر اعضای شورا در شورای نگهبان برگزار شد.

در این نشست، آیت الله جنتی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با بیان اینکه عمل به این فریضه واجب است، اظهار داشت: در روایات آمده اگر این فریضه اقامه شود مابقی فرایض برپا می شود و اگر ترک شود بقیه فرایض نیز می ماند.

وی افزود: وزرا اعلام کرده بودند بدون رسمیت قانونی این ستاد، همکاری با آن میسر نیست و خوشبختانه با پیگیری های حجت الاسلام زرگر جنبه قانونی گرفت و امروز اولین نشست این ستاد برگزار می شود.

آیت الله جنتی با اشاره به تشکیل اولین جلسه این ستاد اظهار کرد: دستور العمل این ستاد توسط نمایندگان دستگاه های مختلف مطرح شد و ما امروز گردهم آمدیم تا با ارائه نظرات اعضا، آن ها را تصویب کنیم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در تمام ادیان وجود دارد و ماموریت انبیا نیز همین بوده که در آیات قرآن نیز به آن اشاره شده است.

آیت الله جنتی در پایان بیان کرد: از اعضای ستاد تقاضا دارم با وجود قانونی شدن آن، نگذارند این فریضه بی نتیجه بماند.

نظر شما
پربیننده ها