حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار مازندران:

دستگاه‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

«حسینی‌پور» گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اقداماتی موثر انجام دهند.
کد خبر: ۶۰۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 28June 2023

دستگاه‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران عصر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی دولت که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه باید با اندیشه و ایده‌های جدید، توطئه‌های دشمنان را در فضای مجازی و عرصه‌های رسانه‌ای خنثی کنیم، اظهار داشت: مازندران استان با ظرفیتی در حوزه نیروی انسانی است که باید از این حوزه برای پیشبرد اهداف استان بهره ببریم.

حسینی پور افزود: باید با استفاده از نیرو‌های توانمند و برپایی کارگروه‌های عملیاتی بستر‌هایی را تدوین کنیم تا دشمن نتواند مشکلاتی را برای سطح استان ایجاد کند.

وی گفت: باید با تدوین برنامه دو ساله و برنامه کوتاه مدت فصلی اهداف استان را ریل گذاری کنیم.

حسینی پور با اشاره به نزدیک شدن انتخابات پیش رو، برخی در فضای رسانه‌ای استان با ایجاد تحریک و مطرح کردن موضوعات و جریان‌ها سبب تخریب تعدادی از مسئولان می‌شوند، بیان کرد: وظایف همه دستگاه‌ها باید اجرای اقداماتی موثر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

«روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز از وجود برخی از خبرنگارنما‌ها در سطح استان گله کرد و گفت: متاسفانه برخی از خبرنگاران در سطح استان که تعدادشان به تعداد انگشت‌های یک دست نمی‌شوند با دریافت وجوهاتی در حال تخریب برخی از مدیران هستند.

«مرتضی نوربخش» مدیرکل روابط و امور بین الملل استانداری مازندران در این نشست گفت: بسیاری از رسانه‌ها در فضا‌های مجازی سطح استان بدون هیچ گونه مجوز و نام و نشانی در حال فعالیت و تخریب برخی از دستگاه‌ها هستند و باید با این رسانه‌های بدون مجوز مقابله و برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها