توسط رئیس سازمان فرهنگی شهرداری مشهد تشریح شد؛

برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه امامت و ولایت

«باغگلی» گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی با همکاری شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ - 24June 2023

برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه امامت و ولایت به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسین باغگلی» معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: برنامه‌های دهه ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی با همکاری شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های حمایتی از هیأت‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در قالب آذین‌بندی شهر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی مانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: همچنین نمایشگاهی تحت عنوان «شمس ولایت» برگزار خواهد شد که معمولاً در اعیاد فعال می‌شود تا مجموعه‌ای از خدمات همچون وسایل نورافشانی، ایستگاه‌های صلواتی، پذیرایی و آذین‌بندی در اختیار تشکل‌های مردمی قرار گیرد. جهت بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها تشکل‌ها، هیأت‌های خود را توسط شورای هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی استان و همچنین مساجد را کانون رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی معرفی و تأیید می‌کند.

باغگلی گفت: برنامه دیگری که در این ایام توسط شهرداری مشهد برگزار می‌شود، جشن بزرگی است که با هزینه‌ای ویژه راهبری می‌شود. سیاست برگزاری این برنامه‌ها بیشتر در حاشیه شهر است که این جشن به صورت ویژه در منطقه رسالت برگزار خواهد شد. همچنین برنامه ویژه‌ای برای عید غدیر در منطقه‌ای از غرب مشهد پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

معاون شهردار مشهد با بیان اینکه شهرآرایی نیز مانند سال‌های گذشته جزو برنامه‌های مرسوم سازمان است که در دهه ولایت انجام خواهد شد، تصریح کرد: همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی را در سطح شهر خواهیم داشت تا علاقه‌مندان بتوانند در این ایام از جشنواره ورزشی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

وی ابراز داشت: همچنین می‌توان به یک برنامه اجتماعی تحت عنوان «مشهد مهربان» اشاره کرد که در این هفته با هدف حمایت از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اجرا می‌شود. در این پویش اجتماعی هزینه‌هایی از گروه‌های مردمی جمع‌آوری و صرف مباحث مربوط به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل خواهد شد.

باغگلی تصریح کرد: برنامه «قرار زیارت» از جمله برنامه‌های دیگری است که توسط گروه‌های مردمی برگزار می‌شود و در ایام گفته شده برنامه‌های ذیل آن تقویت خواهد شد. در دهه ولایت همچنین باشگاه‌های مخاطب‌محور اجتماعی با حضور زوج‌های جوان و خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار