فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

خانواده‌ها نقش مؤثری در رشد و تعالی نیروی پدافند هوایی ارتش دارند

امیر صباحی‌فرد گفت: خانواده‌ها یقیناً نقش مؤثری در رشد و تعالی نیروی پدافند هوایی ایفا می‌کنند و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی در راستای حمایت‌های همه‌جانبه مجموعه نیرو از خانواده صبور کارکنان است.
کد خبر: ۵۹۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 21June 2023

خانواده‌ها نقش موثری در رشد و تعالی نیروی پدافندارتش ایفا می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در کوی سازمانی شهید بهشتی (قصر فیروزه ۲) از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی انجام شده در این شهرک مسکونی قرار گرفت.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید با بیان اینکه خانواده‌ها نقش مهمی در انجام خدمت مطلوب کارکنان دارند، اظهار داشت: خانواده‌ها یقینا نقش موثری در رشد و تعالی نیروی پدافند ایفا می‌کنند و افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی در راستای حمایت‌های همه جانبه مجموعه نیرو از خانواده صبور کارکنان است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اهمیت فراهم شدن زیر‌ساخت‌های لازم و فضای مناسب در راستای افزیش نشاط کارکنان و خانواده آن‌ها و نیز توسعه ورزش همگانی، از احداث زمین ورزشی، چمن مصنوعی، بوستان بانوان، بازسازی استخر روباز، سالن کشتی و سالن اجتماعات چند منظوره خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه رشد و تعالی پدافند هوایی با حمایت همه جانبه خانواده کارکنان این نیرو رابطه مستقیمی دارد، خاطرنشان کرد: کانون خانواده و به‌ویژه نسل جوان، اولین اولویت دشمن در تضعیف روحیه و ضربه زدن به ارکان نظام است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها