مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

هزینه در حوزه فرهنگی، سرمایه‌گذاری بلند مدت است

«آریانژاد» با اشاره به اینکه هر نوع هزینه در حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری بلند مدت است، گفت: کار فرهنگی از اوجب واجبات است و باید با برنامه منظم، دائم و بی‌وقفه موضوعات مختلف را پیگیری و به سرانجام رساند.
کد خبر: ۵۹۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 20June 2023

هزینه در حوزه فرهنگی، سرمایه‌گذاری بلند مدت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آرش آریانژاد» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در نشست بررسی شیوه اجرای دستورالعمل برنامه‌های فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان اظهار داشت: کار فرهنگی از اوجب واجبات است و باید با برنامه منظم، دائم و بی‌وقفه موضوعات مختلف را پیگیری و به سرانجام رساند.

وی با اشاره به اینکه هر نوع هزینه در حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری بلند مدت است، افزود: ما باید با یک هدف‌گذاری درست، در راستای ایجاد تحول و ارتقاء سطح سازمانی با تبیین بخش‌های مختلف فرهنگی بکوشیم تحولی مثبت، ایجاد کنیم.

آریانژاد تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌های منظم و علمی برای حوزه فرهنگی در استان کردستان بویژه در حوزه صرفه‌جویی در مصرف انرژی انجام شود.

در این نشست که با حضور مدیرعامل (رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان)، دبیر شورای فرهنگی و دینی و مدیر روابط عمومی این شرکت و دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کردستان برگزار شد، در خصوص شیوه‌های صحیح اجرای فعالیت‌های فرهنگی و انسجام بیش از پیش صنعت آب و برق استان کردستان، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو برای نگهداشت رتبه‌های کسب شده حوزه فرهنگی و دینی در سنوات گذشته، مباحثی مطرح شد و در ادامه نیز موضوعاتی از قبیل ابعاد مختلف فرهنگ سازمانی، فرهنگ قرآنی، اهمیت و جایگاه نماز در سبک زندگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان از تلاش‌های 8 ساله کامران سهرابی دبیر سابق شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‌ای کردستان تقدیر و صلاح‌الدین امیری به عنوان دبیر جدید این حوزه، معرفی شد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها